Gå til innhold

Noen som har begynt å få mage? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er 11+4 og jeg kan føle babymagen som er hard under spekket :D Skulle ønske jeg hadde klart å gått ned mer i vekt før jeg ble gravid så jeg kunne ha sett bumpen!!

Men jeg skakke klage så lenge jeg er på tjukka :D

Har en liten bump jeg også, og er sykt oppblåst fra midt på dagen og ut resten av kvelden. Men den lille bumpen er der når jeg våkner også, og kjenner en litt ballong aktig mellom navle og skambein. Første gangs, så alt er nytt for meg :-) mamma kjenner på magen min hver gang jeg er innom, og jeg er innom ofte!! Nesten hver dag, har hester hos de :-)

Annonse

Absolutt! ;) Jeg er 2. gangs gravid, og magen har kommet mye raskere denne gangen. Er selvfølgelig skikkelig oppblåst også, men er ingen tvil om at noe presser magen oppover og utover nedenifra, hehe ;) Det begynner allerede å bli vanskelig å skjule det, og er nå (torsdag) "bare" i uke 9 + 6 dager. Stas! :)

Jeg er 10+0 og har en liten hump nederst. Har ikke kunnet bruke noen av mine vanlige bukser siden uke 6, men jeg fikk det fort over lår, hofte og rompe...så her har det jevnet seg ut over alt.

Men regner med i løpet av de neste 14 dagene at magen kommer mer nå som forsterene (har to) skal doble seg i størrelse for hver uke som går nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...