Gå til innhold

Hvilken navn kan passe med Syver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ole Syver vil jeg ikke ha,da blir det helt oppkalling etter pappa. Tenkte på til neste gutt,hvis jeg får flere sønner og kanskje hvis Emil Mathias er helt feil,blir det Aktuelt nå,men håper virkelig Emil Mathias passer da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg regner med du mener et navn som skal stå foran Syver?

Jon Syver

Mads Syver

Lars Syver

Per Syver

Pål Syver

Tor Syver

Ellers er jo Syver fint alene :-)

Skrevet

Kanskje ta en unge av gangen og ikke bekymre deg for de neste du eventuelt måtte få? :D

Skrevet

En Unge om gangen ja...spes når HI flere ganger/plasser har skrive at ho ikkje skal ha meir enn et barn pga. sykdom.... Nok en tråd der HI får muligheten til å reklamere for navnet de har valgt....

Skrevet

Likte veldig godt Mads Syver og Syver Alexander :). Ja Syver går fint alene også,men ikke når brødrene har 2 navn:). Har sagt jeg ikke skal ha flere,men har snakket med legen min,og ho sa at så lenge jeg får siste mann før jeg er 32,så er det ingen fare :). synes det er greit og ha det klart :). Blir det jente blir det Eva Josefine;) Ønsker meg et barn til :)

Skrevet

Dette er en navnedebatt, og debatt betyr "drøfting" eller "meningsutveksling"... HI og alle andree må da stå fritt til å drøfte så mange navn de vil, enten de er gravide, vil bli gravide eller bare synes det er gøy med navn :-) Er flott at det er aktivitet her inne, så får man velge å svare på de innleggene man vil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...