Gå til innhold

Hva reagerte/reagerer din baby på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har vi hatt vræling fra klokken 07 i morges. Han holdt det gående til klokken 11 da slokna han en time før det begynte på nytt i 12 tiden. Sovna igjen og sov en time og våkner med et vræl. Tydelig at han vodt i magen idag og mistenker at han reagerer på bananen jeg hadde på skiva igår kveld.

Ellershadde vi oksesmåstek til middag og da holdt jeg meg unna ertra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min reagerer på kaffe og melk. Holder meg også unna løk, kål og erter for sikkerhets skyld.

Skrevet

Eg åt alt. Ho prompa infernalsk etter fårikål, men var ikkje furten av den grunn..

Skrevet

Har funnet ut at hun ikke tåler brus og soppsaus, men hun er ikke gamlere enn 1mnd, så kan fortsatt finne noe hun ikke tåler..

Spiser ikke erter, løk osv. men kan finne på og spise hvitløkssaus osv, og det går greit :)

Skrevet

Tåler ikke brus eller sterk mat.

Jeg som elsker begge deler!!

Skrevet

Jeg holder meg unna kål, erter og løk, har ikke turd og spise det. Eneste gangen vi har hatt en urolig natt med skriking, var når jeg spiste sterk taco til kvelds - så holder meg unna stekt mat :-)

Skrevet

Plommer, løk og kål har vært fyfy med begge mine. Hvitløk har gått helt fint, og det er de begge glade i i middagsmaten sin.

Skrevet

Brus og kaffe. Tror det er koffeinen hun reagerer på, har dristet meg til å prøve koffeinfri, og da gikk det bra :) Kaffe som er så godt...

Skrevet

Jeg spiser og alt:) ho er tre mnd på fredag. Tidligere reagerte ho da jeg spiste fårikål. Nå sover ho natten igjennom og er sjeldent skrik utenom sult og trøtthet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...