Gå til innhold

Jeg luuuurer på....

Anbefalte innlegg

Er det noen som opplever at leddene har blitt helt funky?

Jeg knekker og smeller i alle ledd når jeg strekker på meg, reiser meg eller snur meg.

Samtidig har også begge knærne bestemt seg for å protestere. Har hatt periodevis vondt i ene kneet etter en skade da jeg var yngre, men aldri i begge, og aldri i sånn grad at det er vondt å gå eller løfte beina, samt strekke dem ut!

Merkelige greier, selv om eg egentlig ikke tenker sååå mange ganger på det i løpet av en dag.

Noen med andre morsomme, rare eller uforståelige "vondter" og uvanligheter med kroppen?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143998901-jeg-luuuurer-p%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mammaijuli

Ha ha.. Som å lese om meg selv dette her :P Jeg knirker og knaker som en gammel tilhenger :P Er for så vidt vant til å knake litt pga fibromyalgi, men etter jeg ble gravid har det jo tatt helt av! Fysioterapeuten min sier ikke noe på det så da antar jeg at det ikke er noe farlig. Kroppen vår forandrer seg jo, og hormonene spiller inn på hvordan kroppen fungerer. Vi får ta det som et tegn på at kroppene våre jobber slik de skal :D

Annonse

Lærte, etter å ha skrevet dette innlegget, at gravide har lettere for å få bein ut av ledd og å brekke bein fordi hormoner tuller med oss. Flere som har hørt dette?

Virkelig? Hvor har du hørt det? :) jeg er redd for at det skal skje, er så slarkete i knærne for tiden! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...