Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg går også og håper på fødsel inatt. 12.12.12. hehehe.. hadde termin 8.

bortsett fra litt slim som gikk igår har jeg null tegn til ankomst. håper det blir en av disse hollywood film fødselen der vannet går mens jeg juleshopper og bebisen er ute etter 2 timer.. haha..

Hehe, flere som vil ha 12.12.12 på fødselsattesten ser jeg. Har termin den 14.12, men nå er julegavene i hus, babytingene på plass, pepperkakene i boks og etter kl 15.00 i dag er også juleavslutningen i barnehagen til jr overstått.

Men foretrekker å sove på natta, så føder heller på dagen i morgen. Styrtfødsel sist gang, så trenger ikke så mange minuttene på å bli ferdig har jeg "bestemt" :-)

Og til Peanutts82: vannanvgang med påfølgende kjapp fødsel er allerede testet. Hollywood fødsel går fort men er litt intenst når det står på, hehe.

Lykke til.

Hehe, flere som vil ha 12.12.12 på fødselsattesten ser jeg. Har termin den 14.12, men nå er julegavene i hus, babytingene på plass, pepperkakene i boks og etter kl 15.00 i dag er også juleavslutningen i barnehagen til jr overstått.

Men foretrekker å sove på natta, så føder heller på dagen i morgen. Styrtfødsel sist gang, så trenger ikke så mange minuttene på å bli ferdig har jeg "bestemt" :-)

Og til Peanutts82: vannanvgang med påfølgende kjapp fødsel er allerede testet. Hollywood fødsel går fort men er litt intenst når det står på, hehe.

Lykke til.

supert.... intens er tingen... ikke vits at det dras ut.. :P da rekker jeg å ombestemme meg når det gjelder kjemisk doping og d vil jeg ikke :)

Lykke til.

supert.... intens er tingen... ikke vits at det dras ut.. :P da rekker jeg å ombestemme meg når det gjelder kjemisk doping og d vil jeg ikke :)

Nei, ikke sant. Med førstemann var jeg sikker på å gå 14 dager over tiden og bruke ca 24 timer eller mer som både mor og søster. Hadde planer om å teste alt av mulig tilgang på dop.

Plutselig så befant jeg meg på parkeringsplassen på riksen kl 20.30 en søndagskveld og 18 minutter senere var ungen ute.

Jeg registrerte først etter fødselen at det hang en maske til lystgass over hodet mitt, og sa visst pokker heller at jeg ikke fikk testet den. Da lo jordmor godt av meg.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...