Gå til innhold

Når fikk dere igjen mensen damer?:)

Anbefalte innlegg

Jenta mi er 3 mnd på fredag. Etter fødsel blødde jeg i 1,5 uke så hadde jeg 1,5 uke opphold før jeg blødde i en uke igjen. Etter det har jeg ikke hatt en dråpe. Bare litt utflod i det siste. Er andregangs, men hadde KS sist. Jeg delammer også om det har noe å si. Har ikke begynt på noe annet prevensjon enn kondom enda. Hvorfor kommer ikke mensen?:S

Fortsetter under...

Gjest Kira bjeffer julen inn

Vanskelig å vite hvorfor den kommer når den kommer :)

Fikk mensen tilbake etter kun 9 uker med førstemann, og da fullammet jeg. Og fikk mensen tilbake etter 5 mnd med andremann, og han er flaskebarn. Har også tatt ks med begge to. Så ikke lett å vite hvorfor det varierer sånn.

Ks begge gangene her. Første gang blødde de første 8 ukene etter fødsel, og mensen kom når guttungen var 7 mnd. Denne gangen blødde jeg de to første ukene etter fødsel, så en uke med spotting etter innsetting av spiral når lillemor var 6 mnd, for så å få.mensen tilbake nå i helga (10,5 mnd etter).

Første ammet jeg til han var 10 mnd. Denne gang 9 mnd.

Annonse

Annonse

Dattern min er drøye 4mnd. Jeg blødde i ca 6 uker, etter KS. Så fikk jeg en blødning og menssmerter etter bare en knapp uke. Denne varte vare i 1 døgn. Etter det har de tikke vært noe som helst. Jeg har fullammet frem til for 2-3 uker siden. Jeg var så bekymret for at jeg var gravid på nytt, så jeg tok en test i går. Men den var negativ. Heldigvis egentlig...

Hos meg kom den da jeg sluttet helt med nattamming, ca 8,5 mnd. 3 dager etter siste nattpupp kjente jeg eggløsning, 14 dager etter kom mensen. Ammet fortsatt 10-12 ganger på dagen noen uker etter, så hadde ikke helt stabil syklus. Da det ble amming kun 3-4 ganger om dagen ble den helt regelmessig.

Men som du ser HI så er det store variasjoner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...