Gå til innhold

Ikm uke 2 : ) For oss som må bruke førjulstiden på masse sex og kan nyte juleøl, rødvin og aquavit : )) hohoho

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe.... ja kanskje jeg skal teste nå..

har akkurat tissa, men klarer vel å tisse litt snart igjen : )

åssen går det med dere andre ?

Jaaaaaaaaaaaaaa!;)

07:00 CB: Gravid!!!!!!!!

Hipp hurra! 3.gangen på første forsøk! ( føler meg heldig;)

Lykke til dere andre;)

( p.s. Tror dere jeg bør teste en gang til?...

Grattis : )) Så gøy!

Er vel egentlig ikke noe poeng å teste igjen? Er det det da ?

Er det noe poeng for meg å teste idag 3 dager før IKM når jeg allerede har tissa og dermed ikke får brukt dagens første urin??

Annonse

Ååå, gratulerer!!! Så moro :) Ser heller ikke poenget med å teste igjen, men ser at mange her inne gjør det.

Jeg glemte faktisk hele greia jeg... Lå litt lenge og fikk det litt travelt med å sende ungene på skolen...

Har veldig lyst til å teste i dag, men det skal vel være best med morgenurin, HH80. Er høyest konsentrasjon da...

Endret av Møøø - ønsker en ny kråke?

Måtte bare ta en test jeg også.... Antar at det fortsatt var morgenurin når jeg gikk på do nå. Testen var negativ :( æsj... Tester på nytt på mandag om ikke tantekreket har vist seg. Fortsatt ingen symptomer på noe som helst.

Ha en fin dag jenter. Gratulerer igjen minni, kos deg med spire. Håper vi er flere som følger deg!! Så fort sola står opp nå så skal jeg ut på ski :))

Ja... kanskje jeg bare skal vente å se til mandag da....

: ))

Det var kjipt da møøøø, men fortsatt er ikke håpet ute!

God skitur! Jeg skal på treninga jeg også.... så er det helg før ny jobb på mandag : )

Da klarte jeg ikke vente lenger.. tok en cb cigital som viste ikke gravid... blæææææ..... ikke morgenurin da og 3 dager til IKM så alt håp er vel ikke ut. Går da mest sannsynlig inn i pp 4...

Ikke så lenge vi har prøvd akkurat så kan ikke klage, men jeg klager allikevel...

Jeg måtte teste i går.. fantaserte frem en positiv test.. prøvde en ny test i dag som jeg fantaserte frem en sterkere positiv strek på.. haha.. hva syns dere? begynner å bli så VELDIG klar for nummer 2.. 7pp for oss nå :( ..første pergotime runde..

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/uploads/gallery/album_7711/gallery_653318_7711_766266.jpg

Annonse

Jeg har studert min test i dag, kan ikke skimte en bitteliten skygge engang... Din er helt klart positiv megogknotten. Grattis :)

HH80, på min CB test sto det at 70% testet positivt 3 dager før IKM, vi kan jo håpe vi er av de resterende 30...

Fortsatt murring her i kveld... Hver kveld de siste 3-4 dagene. Pleier ikke være sånn, men mest sannsynlig tanta som er på vei :(

Jeg har såre brystvorter. Kan ikke huske å noensinne ha opplevd det før mens tidligere.... 12 dpo i morgen, har lyst å teste, men blir alltid så oppgitt når testen er helt blenda hvit :(

Da kom møkkamensen ....

jaja... inn i pp4 : ))

Lykke til i neste pp! Håper spiren sitter da!:) håper også at det ikke er så mange som følger etter deg :P

10 dpo i dag og blendahvit test.. litt tidlig kanskje eller ? gratulerer så mye til dere som har fått positiv test :D jeg å vil ha !! :)

Hei, og godt nyttår jenter! Dette er utrolig spennende og slitsomt. Besatt av å få positiv test. Sjekker hver gang jeg er på do nesten. Aner ikke når jeg har IKM,( men tror det må være i uken som kommer) hatt veldig ustabile sykluser etter 2 SA siste halvåret. Men håper det nye året gir mer hell. Måtte dere andre også slippe unna TR!!!

Høre vel hjemme her jeg og. Tru IKM er mandag eller tirsdag.

Første runde med pergo, så usikker på om all stikking og rygg vondt og ømme bryster skyldes hormon kur eller klaff.

Har ikke prøvd meg på testing enda, men har nå bestilt. Så da er jeg vel snart avhengig.

Fæ kose meg med forkjølelse og feber så lenge mens jeg venter.

Da kom møkkamensen ....

jaja... inn i pp4 : ))

:( :( Åneii!! Kunne ikke tantekreket holdt seg unna da?? Ingen tante her ennå, men er redd det bare er et tidsspørsmål... I så fall følger jeg deg en på til... Kort syklus du da, sikker på at du har truffet EL?

Trøsteklem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...