Gå til innhold

Ikm uke 2 : ) For oss som må bruke førjulstiden på masse sex og kan nyte juleøl, rødvin og aquavit : )) hohoho

Anbefalte innlegg

Melder meg inn her jeg, selv om jeg ikke aner hvordan syklusen min er! MA med påfølgende cytotec behandling forrige tirsdag, så dersom jeg kan kalle det 1.dag i siste mens, så har jeg ikm i uke 2.. mn spørs om jeg har eggløsning denne mnd da, og hvor lenge jeg blør etter behandlingen! Jeg skal i alle fall kose meg i jula;)

Fortsetter under...

Er alle ferdig med å nyte alkohol så det kommer ut både her og der :-P eller koser dere dere også etter el? Jeg skal nok ha en liten bayliss lillejulaften når treet er pyntet og alt klart, så er det stopp når el forhåpentligvis kommer:-D

Er ingen stordranker men tar jo gjerne et glass vin eller to til god mat, så det blir nok et par glass iløpet av julen.

Tar ikke hensyn til når el er, jeg stopper med alkohol da jeg tester positivt på graviditetstest.

Jeg kommer nok heller ikke til å kutte ut alkoholen før positiv test, mn håper at nyttårsaften blir siste gang med alkohol på lang tid!!:) har vært hos legen å tatt hcg i dag, håper på lavt nivå:) har også tatt graviditetstest hjemme, og fikk svak positiv, så håper håper på eggløsning neste uke, mn må forberede meg på at det ikke er sikkert at kroppen rydder opp så snart!

Her blir det nok noen glass vin i løpet av jula, men ingen fyllefest :) Ingen stordranker jeg, så det går nok fint :-) Men etter forhåpentligvis positiv test er det helt stopp.

Åssen går det da damer? Klare for babylaging neste uke?? Snart ferdig til jul jeg, så da kan jeg stresse ned, senke skuldrene og spre bena... Tihi

Annonse

Snart ferdig til jul jeg, så da kan jeg stresse ned, senke skuldrene og spre bena... Tihi

HAHAHA :D

Ja, er klar for å spre beina jeg også ;)

Fikk svar på hcg prøven jeg tok i går, den var på 96. En uke og en dag ette aborten. Tok også en graviditettest i dag som var negativ. Dette kan vel stemme viss hcg halverer seg i løpet av 36 timer? Da skal den være under 50 i dag. Brukte billig strimmel, noen som har erfaringer med den? Jeg begynner i iallfall mer å mer å håpe på el neste uke, i verste fall uke etter:) hva tenker dere? Ble også friskmeldt mtp samleie, så tenker at til helga, da blir det alkohol og kos:)

Er ikke sikker på hvor mye hcg skal gå ned, men hvis du nå tester negativt på graviditetstest så er vel det meste av hormonet ute av kroppen din. Hvertfall at du har så lave mengder at testene ikke plukker det opp.

Det er mange som har blitt gravide rett etter en sa/ma og jeg krysser fingrene for at du er en av de :)

Tjohei! Her blir det også høy benføring i kveld - satser på at jeg klarer å lokke til meg mannen selv om jeg har blitt forkjølet og han er livredd for å bli syk :o

Når det gjelder alkohol har jeg holdt meg unna det etter ikm til nå, men etter 18. resultatløse pp'er orker jeg ikke nok en jul uten rødvin. Endrer derfor taktikk nå, og tar meg et glass om jeg skulle føle for det fram til ev. positiv test. Med de to barna jeg har ble det også litt vin før ikm - trodde liksom ikke spiren kunne sitte på første forsøk, men det gjorde den... Ungene er heldigvis svært oppegående likevel ;)

Ellers stresser jeg ikke med el-tester denne gangen, men kjenner rimelig bra på kroppen når det er på tide å ta en omgang i sengehalmen ;) Hvordan går det med dere andre???

God jul da jenter : ))

Her har jeg akkurat startet en 2 ukers juleferie før jeg begynner i ny 100% jobb 7.januar ; )

men først skal julen nytes med barn og familie og nyttår feires med mannen i Paris!!!!!

Så satser jeg på positiv test i starten av januar ; ))

God jul til dere! Viktig å kose seg litt ekstra denne uka for oss med IKM uke 2 :-) Vi har nå startet prøvinga. Gubben er ikke like overbevist som meg på at vi bør ha en til, men han liker sex, og så lenge han da ikke hopper av i svingen så er han klar over hva konsekvensene kan bli :-)

Kos dere max i jula!! God tur til Paris HH80! Uten barn det eller?

Annonse

God jul til dere:) Hopper inn her jeg også. Håper virkelig det klaffer nå, eier jo ikke tålmodighet:( Jeg er syk og vi har huset fullt av besøk fra Chile ( gubbens familie) men det er ingen hindring:) Ikm 12 januar!!

Håper dere har en herlig juleferie alle sammen! :D

Her var el allerede på cd 12 - noen som har opplevd dette? Har aldri hatt el før på dag 14 før, og som regel dag 15-18.

Så da fikk vi bare lagt inn aksjer på selve el-dagen (+ 6 dager før, men det teller vel ikke). Noen som har blitt gravide ved å ha sex kun på el-dagen? sjansen skal jo være størst to dager før... :o

Jeg mener jeg hadde el slim i går. Betyr det at jeg hadde el i går? Eller har jeg el i dag, eller hvordan virker det? Har ikke tempet eller brukt el tester.

Joiner klubben. TR: 9 des, El 18/19.des...

Litt usikker på IKM. Akkurat slutta på pillen ( skulle fortsatt 13.des;).

Masse "symptom" men alle kan jo være pg pilleslutt (eller pms nå siste uken).

IKM alt fra 2-7. Jan tipper jeg.. Men tar en test 31.des for datoens skyld;)- teste både i år og neste år;)

Jeg mener jeg hadde el slim i går. Betyr det at jeg hadde el i går? Eller har jeg el i dag, eller hvordan virker det? Har ikke tempet eller brukt el tester.

Har lest at EL ofte er dagen etter slim... Men jeg er ingen ekspert;)

Har lest at EL ofte er dagen etter slim... Men jeg er ingen ekspert;)

Jeg har også prøvd å lese litt, men virker som det varierer veldig, noen har slim ett par dager før el og frem til el, andre kun den dagen osv.. så vanskelig det her:) mn jeg lurer på om siden jeg har stikninger i lysken i dag, så er kanskje el i dag? Hmm.. jaja, får nå bare kjøre på, så får vi se om det er positiv test om en to ukers tid:)

Tester ikke for EL jeg, så jeg har ingen gode råd å gi. Har sex regelmessig vi, så da bør jo muligheten for å treffe på et egg være tilstede ;)

Ellers er det utrolig deilig med noen fridager og masse julekos :)

Noen som har lyst å føre meg opp med ikm dag fredag 11.januar?:) Er ikke 100% sikker at ikm er den dagen, + ÷ 1 dag kanskje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...