Gå til innhold

kreve ny ultralyd?

Anbefalte innlegg

Hei!

forskjellen på menstermin og ul- termin er hele 19 dager. det kan umulig stemme siden jeg testa hver dag fram til positiv test. jeg vet også når jeg hadde EL og mensen kommer alltid til samme tid.

var på tidlig ul som gav termin den 20. januar (stemmer også med min menstermin). ordinær ul gav 8 februar..

jeg gikk 2 uker på overtid med første og er nå redd for å gå overtid igjen. spesielt når terminen spriker såpass som den gjør.

jordmora på sykehuset var ikke spesielt hyggelig så hun fikk jeg ikke mye informasjon av etter ul var gjennomført...

hva hadde dere gjort? :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143998717-kreve-ny-ultralyd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enten krev/be om en ekstra ultralyd, evt en vekstestimering? Eller bestill en privat.

Selv har jeg ca 2 uker mellom mine terminer, men har aldri hatt noe stabil syklus heller, så hvem vet hva som stemmer. Sist gang var det også ca 2 uker mellom terminene, og da kom snuppa på mens termin. (Den som var 2 uker før UL termin).

Denne gangen har jeg bestilt meg en privat ultralyd, vi skal på torsdag, gleder oss! Her hvor vi bor koster det ca 600 kroner, og det er absolutt overkommelig

jeg har også hørt om ultralyd ved 2 ukers forskjel, men har ikke funnet noe dokumentasjon på dette som jeg kan ta med til jordmor.. hun er nyutdannet og ''utlært'' i at man kun skal følge ordinær ultralyd..

Endret av annema1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...