*oktobergutt 12* Skrevet 10. desember 2012 #1 Skrevet 10. desember 2012 Finnes det en måte å la en 8 uker gammel gutt sove litt for seg selv? Han sover om natta i vugga, det går greit. Ellers sover han i bæreselen eller vogna på dagen om jeg triller. Vil ikke sove 'alene' på dagen. Får han til å sove på brystet mitt noen ganger. Er det greit jeg lar han ligge litt i senga dersom han ikke gråter? Hører han pudler og sparker med beina men gråter ikke. Hva gjør dere andre?
Lisse_01 Skrevet 10. desember 2012 #2 Skrevet 10. desember 2012 Min gutt er 10 uker. Han sover alltid alene i sengen sin både dag og natt. Legger han bare ned i sengen, så ligger han og pludrer, sparker og prater med seg selv til han sovner. Lar han ligge alene så lenge han ikke gråter. Hvis han er misfornøyd gir jeg han smokken
*oktobergutt 12* Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2012 Bruker du senga på soverommet eller sover han i stua om dagen?
Puppen og lillemor Skrevet 10. desember 2012 #4 Skrevet 10. desember 2012 Selvfølgelig kan han ligge i senga alene hvis han ikke gråter
Gjest Skrevet 10. desember 2012 #5 Skrevet 10. desember 2012 Klart han kan ligge i senga om han ikke gråter. Det er greit å få hendene fri litt og Min har også sovet best i bæresjal eller liggende på brystet når vi har vært inne (og i sengen på natten). Men nå har jeg begynt å legge han i vogna og trille han fram og tilbake i gangen. Da sovner han godt. Siden din også sover i vogna dagen kan du kanskje prøve dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå