November-spire-79 Skrevet 10. desember 2012 #1 Skrevet 10. desember 2012 Er det noen av dere som har gått til innkjøp av en melkeoppsamler? Virker den grei? Jeg drypper hele tiden både gjennom ammeinnlegg og bhen så jeg vurderer å kjøpe en nå. Er så dumt å søle bort så mye melk.
*oktobergutt 12* Skrevet 10. desember 2012 #2 Skrevet 10. desember 2012 Jeg kjøpte i går... det kom 20 ml melk i den!! Helt utrolig hvor mye som blir sølt vekk. Absolutt verdt å kjøpe hvis du lekker mye
Lisse_01 Skrevet 10. desember 2012 #3 Skrevet 10. desember 2012 Ja den er gull. Bruker den ikke mer, men da jeg var sprengt i starten var den super
November-spire-79 Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2012 Ja den er gull. Bruker den ikke mer, men da jeg var sprengt i starten var den super Ok, når du skriver starten, mener du de første ukene? Vesla her er 6 uker nå og det blir bare værre og værre synes jeg Tror jeg får kjøpe meg en sånn i morgen
Mamma med to trollunger Skrevet 12. desember 2012 #5 Skrevet 12. desember 2012 Hos ammehjelpen fikk jeg beskjed om at det bare er den melka man samler mens man ammer som kan brukes til babyen. Så det som renner mellom ammingene må kastes. Vet ikke hvorfor. Greit å bare nevne det...
NoraLill82 Skrevet 20. desember 2012 #6 Skrevet 20. desember 2012 De tenker nok på bakterier. Jeg tømte melka over i poser som jeg la rett i fryseren, flere ganger daglig. Da vasket jeg oppsamlerene også. Om kvelden kokte jeg de så de var rene til neste dag.
Lisse_01 Skrevet 20. desember 2012 #7 Skrevet 20. desember 2012 Ja den er gull. Bruker den ikke mer, men da jeg var sprengt i starten var den super Ok, når du skriver starten, mener du de første ukene? Vesla her er 6 uker nå og det blir bare værre og værre synes jeg Tror jeg får kjøpe meg en sånn i morgen Med i starten mener jeg når baby var 2-3 uker. Nå er han snart 3 mnd. Drypper ikke lenger nå
November-spire-79 Skrevet 21. desember 2012 Forfatter #8 Skrevet 21. desember 2012 Jeg kjøpte melkeoppsamlere men det er luftehull i de, så hvis jeg glemmer meg bort å bøyer meg ned, så renner all melken utover og jeg blir kjempevåt. Nå bruker jeg de bare når jeg pumper meg, for da renner alltid den andre puppen masse. Samler opp melken og heller det sammen med det jeg pumper. Vasker og koker de for hver gang, og bruker de ikke mer enn 1/2 om gangen så melken blir ikke sur eller noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå