Gå til innhold

Hva er julestek?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så de hadde julestek på Kiwi. Lå i kjøledisken ved siden av ribbe. Var krydret og kvadratisk i form og litt over 1 kg. HVa er dette egentlig? Er det likt ribbe?

Anonym poster: 4acbe88dc8a6072eca31a5194dda4653

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei er vel ikke helt likt ribbe, for det var ikke noe fett og flere lag med kjøtt. Var et rent stykke kjøtt. Men lurer på om det ikke kan være den tykke delen av en familieribbe. At de har delt en familieribbe for å få en tynnribbe. Det er hva jeg tror)

Skrevet

Nei er vel ikke helt likt ribbe, for det var ikke noe fett og flere lag med kjøtt. Var et rent stykke kjøtt. Men lurer på om det ikke kan være den tykke delen av en familieribbe. At de har delt en familieribbe for å få en tynnribbe. Det er hva jeg tror)

Takk for svar:)

Nei, så ut som det var mye rent kjøtt på den men så også ut som det var svor på den. Aldri smakt det men kanksje jeg må kjøpe inn..

Skrevet

Takk for svar:)

Nei, så ut som det var mye rent kjøtt på den men så også ut som det var svor på den. Aldri smakt det men kanksje jeg må kjøpe inn..

Har ikke smakt den jeg heller. Og da jeg skulle kjøpte den inn var den utsolgt;)

Skinkestek har også svor. Kanskje julestek er skinkestek med et julenavn om mye annet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...