Lisse_01 Skrevet 10. desember 2012 #1 Skrevet 10. desember 2012 Lillegutt på 10 uker er så fasinert. Bare plutselig i dag er hendene hans det mest spennende i verden <3 Gøy for mor også
.Lillemy. Skrevet 10. desember 2012 #2 Skrevet 10. desember 2012 Det er så kjekt. Her er småen på 4mnd fortsatt veldig opptatt av hendene sine. Spiser på de hele tiden og ser på fingrene hele tiden, gøyere med hendene enn lekene ;-P
Gjest Skrevet 10. desember 2012 #3 Skrevet 10. desember 2012 Så gøy Gjorde du noe spesielt for at han skulle oppdage de? Venter på at min på 11 uker skal oppdage sine. Vifter de foran han, men foreløpig viser han ingen interesse.
Lisse_01 Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2012 Så gøy Gjorde du noe spesielt for at han skulle oppdage de? Venter på at min på 11 uker skal oppdage sine. Vifter de foran han, men foreløpig viser han ingen interesse. Veldig morro har lenge prøvd å vise han hendene, men han har ikke skjønt noe av det. Så har ikke gjort det på noen dager. Men i dag etter amming og skifting av bleie, så lå han på fanget mot meg. Og da var det ikke jeg som var interessant, det var hendene gitt Skjedde bare sånn over natten:) Var så søtt <3
MammatilLeon Skrevet 11. desember 2012 #6 Skrevet 11. desember 2012 Min på 4 mnd oppdaget føttene sine i går! Så herlig å se.. Vil bare spise på tærne sine, men er ikke sterk nok til å få de i munnen, så blir kjempesint! Så søt
Lisse_01 Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2012 Er så herlig når de oppdager og lærer noe nytt <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå