Gå til innhold

ømme pupper ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hadt sykt ømme bryster,nå er d bare brystvorten som er ømm.....jeg er i uke 7-8......erveldig bekymra for at det er noe galt,har kvalmen,trøttheta og dospirngingen ennda.....når forsvannt deres ømme pupper ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine kommer å går. Er 7+5 i dag. Og har hatt sykt ømme brystvorter fra jeg fikk positiv test, men ømhet i brystene har variert fra dag til dag. Noenganger føles de også tyngre. Så er litt forskjellig, tror ikke du trenger bekymre deg.

Skrevet

Mine kommer å går. Er 7+5 i dag. Og har hatt sykt ømme brystvorter fra jeg fikk positiv test, men ømhet i brystene har variert fra dag til dag. Noenganger føles de også tyngre. Så er litt forskjellig, tror ikke du trenger bekymre deg.

åååå...pust....godt å høre :) kjenner skuldrene senker seg litt nå....
Skrevet

Jeg lurer på om man har ømme bryster hele svangerskapet eller om dette er noe bare den første tida? Noen sim vet?

Skrevet

mine pupper var ømme noen dager, andre dager var de fine. Etter uke 8 ca var de bare litt småsåre på brystvorten, men ømheten var borte. Tror det er helt normalt at ømheten forsvinner. Tror de er mest ømme i vokseperioden. Ikke at jeg har peiling, men det virker som vokseperioden stabiliserer seg før de skyter fart noen uker før fødsel.

Skrevet

Det kommer og går hele tiden, tror det er fullstendig normalt. Har ikke ømme bryster nå, er 8+5, men hadde det i uke 6. Synes det er herlig å slippe egentlig:)

Skrevet

Det kommer og går hele tiden, tror det er fullstendig normalt. Har ikke ømme bryster nå, er 8+5, men hadde det i uke 6. Synes det er herlig å slippe egentlig:)

godt å høre,kjenne æ senke skuldran mer og mere nu :)
Skrevet

Ømme pupper og kvalme og svimmelhet jeg også. Er også i uke 7-8, og regner ikke med at dette går over med det første.

Lurer også på en ting, er det noen som hvordan det å "miste". Er stadig engstelig for dette siden jeg har mistet tidligere, men da ikke merket noe som helst unntatt noe blødninger. Hører flere forteller at de ikke merker noen ting. Noen som vet og kan roe meg ned? =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...