Gå til innhold

Noen som erfaring med stikkpiller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker en del smertestillende og det har gått ut over magen min og nå mener legen at jeg skal bruke stikkpiller. Jeg vet ikke helt om jeg liker det, men ser heller ikke noen annen løsning. Er det noen som har erfaring med stikkpiller og som er blitt komfortabel med de etter hvert? Noe spesielt å tenke på?

Anonym poster: 172b800af8cf1c0efa12b63129311d00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare brukt det over noen få dager jeg da, så vet ikke noe om langtidsbruk. Men syntes stikkpillene hjalp raskere og hadde lenger virking enn tabelettene. Var paralgin forte jeg tok hvis det har noe å si. Ellers gikk det i grunn greit. Måtte riktignok ha ett toalett tilgjengelig for å få tatt de da, men stort sett har en jo det. syntes og det var greit å ha antikbak i veska i tilfelle jeg måtte ta på ett offentlig toalett sånn at jeg var sikker på henda var rene etterpå :-)

Anonym poster: dd430dc02ed6fd18b38228c954e60451

Skrevet

Takk for svar. Jeg må vel bare bli vandt med tanken. Jeg har fått litt forskjellige stikkpiller, Paralgin major, voltaren og paracet. Paracet kunne jeg i grunn ta som brusetabletter, men siden jeg alltid tar voltaren sammen med paracet kan jeg like godt ha de også som stikkpiller.

Skrevet

Har ingen erfaring selv, men vil anbefale deg engangshansker når du skal sette stikkpiller. ;)

Anonym poster: f39bfb615150ced4e86747231a7f57f1

Skrevet

Jeg har god erfaring med stikkpiller - foretrekker dem fremfor vanlige tabletter. Som #2 over her, er det stort sett paralgin forte jeg har tatt, og erfaringsmessig virker de raskere og lengre. Med tanke på at jeg har migrene, og gjerne kaster opp under anfallene, er det også en fordel med stikkpiller. Eneste bakdelen er som nevnt at du må ha et toalett tilgjengelig, da, men det har man jo som oftest;-)

Anonym poster: aa95a487785af7281deea1e1cfcec72b

Skrevet

Takker for svar. Pleier ikke å være noe problem med tilgang til toalett. Godt å se at jeg ikke er helt alene om å bruke stikkpiller. Dette skal nok gå bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...