Gå til innhold

Når pakker man fødebaggen? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mitt facitsvar er: senere og senere for hvert barn ;)

Det er vel lurt å pakke den et par uker før termin, i alle fall.

(Selv har jeg stort sett ikke pakket før riene har begynt, jeg, da....)

Jeg gikk 2 uker over sist da, så hadde jo goooooood tid, men jeg liker å være klar siden jeg ikke vet hva jeg går til om den starter "normalt"... Vil ikke glemme noe liskom :P Av det viktigste som mobil, kamera og ladere!! :D

Annonse

Uke 35 her, har bynt å tenke på det, men det vil ikke si at den blir pakket med en gang ;) Blir nok om ett par uke eller noe.. Iallefall klær til meg som er ok og til babyen da. Toalettsaker tar jeg når det starter. Så får jeg håpe jeg huske rmobil lader når vi skal dra, den blir brukt så er ikke vits å pakke den ned :) Får passe på å ha full ladet mobil hele tiden ;)

Pakker bagen idag. 37uker på fredag og mulig igangsetterlse så her må jeg altså bare være forberedt ;-)

Åh.. ingansettelse? Digg da ;) Eller det er jo både og, gikk sykelig fort med meg hvertfall, men dermed også heftige rier. Sikkert forskjellig fra kropp til kropp :) Lykke til

Jeg pakket den 2 uker før termin med første. og 11 dagen på overtid, etter jeg hadde ringt sykehuse om at fødsel var i gang med nr 2. Tror jeg pakker den 1 uke eller no i forveien denne gang :P Jeg gjør alt i siste liten :o

Endret av 2G+SpirePåVei

Annonse

Har omsider pakket i dag. Er i uke 39. Hadde planer om å gjøre det innen 1. desember, men har utsatt og utsatt det. Men nå er hvertfall klær til meg og baby kommet oppi, og en lapp med hva annet som må huske på når fødselen intreffer. Blir vel stående slik til romjulen tenker jeg, men jeg er hvertfall klar :P

Gjest Aprikos Syltetøy

Har stått klar i 3 uker :) Både min og baby sin. Blir spennende å se! Er 34 uker i morgen, og for 3 uker siden var estimert vekt på poden 2200 gram. Har en familiehistorie hvor de aller fleste av oss har kommet 4-6 uker for tidlig. Så blir spennende å se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...