Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Etter negativt resultat på 2.Ivf i August/September hvor hormoner løp løpsk,har nå ting endelig normalisert seg igjen.

Vi var så heldige og fikk tre egg på frys nå sist forsøk, og tenkte ta kontakt med riksen for oppstart.

Er det noen som vet hvor lang ventetid det er på frys?

Eggene ble fryst i strå på 2+1,er det slik at vi da i første omgang kun får satt inn det ene( dersom det overlever selvsagt)?

De sa at de i utgangspunktet valgte å sette inn to egg i fryseforsøk dersom det ikke var innvendinger mot dette, men går ut ifra at dette da ikke blir aktuelt for vår del før et evt senere forsøk eller dersom det første egget ikke overlever?

Dette blir vårt første fryseforsøk,så plutselig kjennes jeg som en nybegynner i dette gamet igjen.

Ha en fin dag i vinterværet:-)

Fortsetter under...

Hei!

Jeg tror ikke det er allverdens med ventetid på frys når syklusen din har normalisert seg.

Våre var frosset ned 2+2+1, og ble tint i den rekkefølgen, altså fikk jeg inn to, så to og til slutt ett (hadde flaks og alle overlevde). Vet ikke hvordan det er om de tiner to, og bare ett overlever, om de da tiner det som er frosset ned alene.

Takk for svar!

Jeg har nå fått svar fra riksen om at det blir oppstart i uke 8,det var det første de hadde ledig. Er veldig fornøyd med det:-)

Var dette også på riksen familiedrømmen?

Så flott da lillie vanille!

Håper på samme resultat som deg,-at alle overlever frys:-)

Sa bra da;)

det er jo ikke så lenge til;)

lykke til!

Nei, vi har måttet bruke privat klinikk pga avslag fra det offentlige. Hausken har vi brukt. Koster skjorta, men fordelen er ingen ventetid;) og de er meget dyktige!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...