Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Magen har her i gården ikke vært særlig fremtredende, inntill nå! det virker som at livmoren plutselig har kommet opp av bekkenet. For en uke siden kunne jeg ikke kjenne den, nå har den kommet helt opp og på morgenen når jeg ligger på rygg kan jeg kjenne en hard klump godt opp på magen. Er 13 uker i dag og vi har ikke sagt noe om graviditeten til noen, har ei venninne som vet det, men ellers ingen som vet. Begynte i ny jobb i beg av november og har fortsatt ikke fått kontrakten min, vil ha den underskrevet og i orden før jeg sier noe på jobb, ikke at det egentlig betyr noe, da det er et vikariat som er over omtrent når jeg går ut i permisjon.

Men det jeg lurer på er hva dere tenker om klær til jul? Vi har egentlig ingen planer om å si noe om graviditeten før i januar, men merker jo at det kan bli litt problematisk med tanke på den voksende magen. Jeg kan jo ikke gå i stor hettegenser i julen.

spørs om vi bare må si det som det er og så kan jeg pynte meg med struttende mage;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143998506-kl%C3%A6r-%C3%A5-s%C3%A5nn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er mye finere å pynte seg med struttende mage enn å skjule seg i vide plagg og se tjukk ut i mageområdet ;) Min mage har også tittet frem de siste dagene så jeg tror jeg også skal begynne å vise den frem fremfor at folk skal lure når de ser meg - i alle fall fra neste uke. Jeg er 14+6 i dag. Jeg har noen klær fra forrige svangerskap - blant annet en mamma - ullkjole som jeg kan ha på meg hvis magen nå begynner for fullt. Ellers er kjoler med empireliv fint med litt mage. De hadde også noen helt greie, enkle pyntete topper/kjoler/tunika på HM som er perfekt for julen (på mammaavdelingen).

Endret av 2010 Mammaen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...