Gå til innhold

Måtte krype til korset.....

Anbefalte innlegg

....og finne igjen gravid thigtsen fra forrige svangerskap i dag.. Er 12+3 i dag og har ikke lenger plass i mine gamle bukser :P det er egentlig ganske koselig da, men har ikke tenkt å si noe til arb.giver før over nyttår og familien får vite det til jul, så jeg må nok på butikken og finne meg et par nye tunikaer i dag ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143998502-m%C3%A5tte-krype-til-korset/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg var og invisterte i mine første gravid klær forrige uke, dette er nr.3 og er nå 16 uker på vei, og jeg måtte allerede i uke 9 tror jeg det var legge vekk dongeribuksene og bytte de ut med tights i steden, men nå var de også begynt å bli stramme rundt midten.. :)

Jeg startet med gravidbukser i uke 6 jeg... Ikke pga störrelsen, men jeg klarte ikke aa ha noe som strammet eller laa paa magen fordi jeg ble saa kvalm. Bruker naa fremdeles vanlige bukser med lav linning, men gaar nok over til mer gravitöy snart ser det ut til...

Annonse

Jeg er 17 uker på vei og håper inderlig jeg kan bruke mine vanlige jeans så lenge som mulig.ikke fordi jeg ikke vil ha mage,men fordi jeg ikke vil legge på meg så mye så fort,noe jeg gjorde sist svangerskap...

har jeans med lav midje, så enda går det veldig bra.

Samt at jeg har ikke sett noen fine mammajeans...

Noen med tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...