Thie88 Skrevet 9. desember 2012 #1 Skrevet 9. desember 2012 Jeg har de siste 3-4 dagene hatt hodepine som har økt til migrene som sittet på høyre siden. Føler dette hemmer meg i hverdagen. Pluselig kommer det på ettermiddagen og jeg må legge meg til å sove. Blir liksom ikke helt bra heller for merker det sitter i hodet heletiden akkurat som ett trykk. Flere som har det sånn? Og som kan komme med noen tips? Blir også i forferdelig dårlig form og kvalm når det blir så intenst.
1.gangsprøver Skrevet 9. desember 2012 #2 Skrevet 9. desember 2012 Viktig å drikke mye vann! Nå har ikke jeg vert voldsomt plaget, men har hjulpet med rikelig å drikke, evt en Paracet..
3smaa Skrevet 10. desember 2012 #3 Skrevet 10. desember 2012 Det hjelper med en pAracet før du legger deg å sover. Hos meg hjalp det med å sove før graviditeten, men nå må jeg ta paracet for å kunne sove og for at smertene forsvinner.
prøver1gang Skrevet 10. desember 2012 #4 Skrevet 10. desember 2012 Kanskje fotsone terapi kan hjelpe deg? Jeg hadde mye migrene før, kastet opp, besvimte osv. Var veldig ille. Gikk til fotsone terapi, og det hjalp! Er ca. 11-12 år siden, og har hatt bitteliten migrene 2 ganger i etterkant bare. Og jeg var veldig plaget. Jeg var riktignok ikke i nærheten av å være gravid den gang. Men skader ikke å ringe å høre med de? :-) migrene er jo så fælt!! God bedring i allefall ♥
Thie88 Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2012 Har bestilt time hos legen. Grunnen er at jeg har hatt hjerneslag som 5 åring. Så har hatt en del aura migrene opp gjennom årene. Men pga hormonforandringer må jeg være litt ekstra på alt hvis jeg får vedvarende hodepine/migrene. Fikk vondt i hodet igjen kl 04 i natt. Og hodepinen sitter fortsatt igjen enda. Hodet føles bare tungt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå