Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, vi satser på at det vokser å gror inni der. Men ikke akkurat veldig behagelig heller.. Hvis jeg reiser meg fort eller snur meg, får jeg ett liten stikkfølelse i tillegg.

Nå er det bare litt under 2 uker til ul :) vi gleder oss såååå masse

Helt normalt ;-) livmor osv. Som vokser og strekker seg :-) jeg hadde fryktelige smerter de første 6-7 ukene. Fikk ikke sove, og våknet ofte om natten pga det. Ble uvel og kvalm når det begynte. Men for meg, som sover endel på magen, så hjalp det å ligge med en liten pute under lysken. Da ble smertene borte. Ikke hatt det på noen uker nå, heldigvis. Er vondt, men ikke farlig :-)

Ikke farlig i det hele tatt, livmoren skal jo strekke seg fra underlivet og helt opp til øvre del av magen, sa stikker det jo litt når den vokser. De stikningene du snakker om Thie, kjennes det ut som krampe, eller stikk ? Ifølge jordmor er dette vanlig for trente personer spesielt, det er magemusklene på sidene som prøver å ikke gi etter for livmoren som vokser.. Det sa i hvert fall jordmor til meg:)

Annonse

• 2 uker senere...

Ja, nå har jeg bare hatt murringer/menssmerter, så merker det vokser å gror der inne. Ble veldig overrasket at pokemon hadde vokst fra 13 mm til 21,5 mm på 6 dager :D og gynekologen som hadde gjort ul på meg så også wow, se så stor den har blitt på kort tid. :D kjente jeg ble litt stolt i mitt kommende mamma hjerte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...