Gå til innhold

Har dere bestemt dere for navn?

Anbefalte innlegg

Er i uke 35 og har kun jentenavn på lur, vet ikke hva vi får. Vanskelig med guttenavn og når jeg spør sambo får jeg aldri noen ordentlige alternativer. Regner med at jentenavnet er i boks da siden jeg har bestemt meg helt på det. Får gruble mer på guttenavn :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143998422-har-dere-bestemt-dere-for-navn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi fant vel ut at vi var enige om navn ganske kort tid etter at vi hadde vært på ultralyd. Så det har vært klart en goood stund.

Men, kjenner at det var litt kjedelig å være ferdig med navnevalget så tidlig :-p Var moro å gå gjennom bøker og følge med på navnediskusjonene her!

Gubben her var heller ikke et oppkomme av alternativer, så det endte opp med at jeg viste han en liste med mine favoritter og spurte om han hadde noen mening om de navnene.

Heldigvis likte han et av dem veldig godt, og det var tilfeldigvis det jeg også likte best, og saken var løst.

Så det å gi en liste funka for meg! Når jeg før det spurte hva slags navn han likte, kunne han knapt komme med forslag.

Men først er det jo greit å finne en del navn man liker selv, da. Og guttenavn slet jeg også med før vi visste at det ble jente.

Nå som det ikke er aktuelt synes jeg derimot at det florerer av flotte guttenavn :-S

Annonse

Annonse

Jeg ville at han skulle hete Mats, men pappa'n foreslo Lars. Jeg ble med på det og vi fortalte det navnet til de som spurte. Nå har pappa'n blitt usikker. Jentungen liker Mats og gutta liker Lars.

Så det blir veldig spennede å se hvem som kommer ut. Forløpig går han under navnet "Krynkel" (pappa'n) eller "lillegutt" (jeg).

Vi har hatt jentenavn klart de tre siste gangene, men våre får bare tut ;p Og nå skal vi IKKE ha flere, så håper et av barna våre kaller ei av døtrene sine det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...