Gå til innhold

Formen i uke 39 ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Er nå 38+3.Og energien er på bånn.Har vært sånn en god uke egentlig.Vanskelig å finne god hvilestilling,så jeg sover lite og er vel bare i manko på søvn? Gikk tur i går i snøen var jo deilig,så jeg burde komt meg ut en tur daglig.Nå blir det mye sofasitting.Og så gjør jeg husarbeid i rykk og napp.

Gleder meg veldig til både å få møte lillemann,men og få kroppen min igjen.Kunne sove på magen,gå i et normalt tempo,bøye meg uten problem og så mye mer,hehe..............9 mnd er lenge nok:-)

Straks 39+5 og formen den siste uken har stort sett vært grei. Hatt en del vondt i magen og det har blitt dårlig med søvn. Ellers er det vel naturlig at overskuddet har forsvunnet og det meste er et ork..

Men det går rette veien og det går mot å møte den lille i magen. Tipper alt vil være glemt så fort han bare kommer ut:)

Hold ut alle sammen! Vi er nærmere enn noen gang nå! Jeg prøver å være tolmodig og nyte tiden jeg har igjen alene.

Babyen kommer når den er klar <3

Jeg har akkurat gått over til uke 40, og kan vel si at uke 39 for meg har vært som de andre ukene. Har hatt en drømmegraviditet, så energien og overskuddet har i alle måneder vært som vanlig. Så dersom man får masse energi når det nærmer seg fødsel kan jeg ikke si det hjelper meg med tanke på når frøkna kommer!

Men tanken på at jeg føler meg full av overskudd og fysisk sterk gjør at jeg går fødselen i møte med positivt sinn:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...