Gå til innhold

<3 IKM uke 1 <3

Tredjemann på vei :D

Anbefalte innlegg

Har ikke fått tilgang før nå.. Blir gal av å ikke vite ting.. Er ny her, og hadde IKM forrige helg. Men, jeg slutta på pilla i slutten av november, fikk mensen et par dager etter.

Har ikke hatt symtomer på graviditet bortsett fra ømme bryster i 1 ukes tid før IKM.. Jeg har jo lest om at syklusen kan tulle etter pilleslutt, men har et håp! Tatt to tester hittil. en noen dager før IKM, og en et par dager etter. Veldig klare på negativ. I tillegg har jeg fått enda mer fett hår og kviser. Noe jeg ik har slitt med.

Men som sagt, så har ikke TR kommet enda.

Er det et håp?????

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143998365--/page/8/#findComment-144906394
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke fått tilgang før nå.. Blir gal av å ikke vite ting.. Er ny her, og hadde IKM forrige helg. Men, jeg slutta på pilla i slutten av november, fikk mensen et par dager etter.

Har ikke hatt symtomer på graviditet bortsett fra ømme bryster i 1 ukes tid før IKM.. Jeg har jo lest om at syklusen kan tulle etter pilleslutt, men har et håp! Tatt to tester hittil. en noen dager før IKM, og en et par dager etter. Veldig klare på negativ. I tillegg har jeg fått enda mer fett hår og kviser. Noe jeg ik har slitt med.

Er det et håp?????

Jeg sliter også med kviser og fedt hår etter pilleslutt! SÅÅÅÅ irriterende for jeg har aldri hatt uren hud ( skal egentlig ikke klage for det er ikke ekstremt.. men nokk for meg) og fedt hår. Vasker håret daglig for ellers blir det fedt. Litt kjedelig, men hvis jeg får en baby så er det jo verdt det.. hehe..

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143998365--/page/8/#findComment-144906614
Del på andre sider

Er det et håp?????

Jeg sliter også med kviser og fedt hår etter pilleslutt! SÅÅÅÅ irriterende for jeg har aldri hatt uren hud ( skal egentlig ikke klage for det er ikke ekstremt.. men nokk for meg) og fedt hår. Vasker håret daglig for ellers blir det fedt. Litt kjedelig, men hvis jeg får en baby så er det jo verdt det.. hehe..

Lykke til!

Akkurat det jeg tenkte også.. Da er det verdt det.. :) Men ser ik ut som det går så fort på meg. Testa neg nå.. :(

Lykke til du også!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143998365--/page/8/#findComment-144906700
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...