Maglill_28 Skrevet 9. desember 2012 #1 Skrevet 9. desember 2012 Noen andre der ute med bekkenplager? Er nå 6+0 idag og har hatt vondt siden før jeg testet positivt. Det blir mer og mer, men det hemmer meg ikke i hverdagen, er likevel redd for hvordan det vil bli utover i svangerskapet. Noen med gode tips og råd? Jeg kjente det tidlig sist gang også (8-10 uker) men det ble aldri så galt at jeg måtte sykemelde meg...trente gjorde jeg også, men kunne f.eks ikke få turer. Jeg var hos fysioterapaut sist gang ganske tidlig for å være føre vàr men han ga meg bare tips til treningsøvelser og sa jeg ikke trengte å komme mer... Tror ikke jeg skulle ha hørt på han. Jeg ble nemlig aldri god i bekkenet etter fødsel. Gikk å hadde vondt i 1,5 år etterpå. Men en kiropraktor har greid å fikse det meste, og var ikke fornøyd med konklusjonen til fysio. Har likevel kjent litt vage bekkensmerter ved hver mensen. Men nå er det på ann igjen. Jeg trener og det virker som jeg blir litt verre etter økten, men siden jeg aldri ble helt ødelagt av bekkenet sist svangerskap, så hjalp det kanskje med trening. Hva tror dere? Kan dere dele deres erfaringer? Det sitter i hovedsak bak i bekkenet, men stråler noe frem til skambenet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå