Gå til innhold

Svigermor kysset magen min...

Anbefalte innlegg

Svigermor er veldig glad i små babyer og gleder seg veldig til å bli bestemor igjen. Synes det er bare koselig men her om dagen kysset hun magen da hun skulle dra. Riktignok på genseren min, men dog..

Det var bare rett og slett langt over min komfortsone!! Jeg ble så sjokkert og fikk ikke sagt noe. Og sier jeg noe så blir hun sur i en evighet og det er liksom ikke noe man har lyst til sånn rett før jul og fødsel.

Jeg synes at det er helt greit at folk tar meg på magen, er jo litt stolt over magen min :) Men mer enn det er så absolutt ikke greit.

Barna mine kan gi magen nattakos og synge for den, men det er bare koselig. Ikke engang mannen min kysser magen min, selv om det nok hadde føltes helt anderledes ut..

Håper hun aldri gjør det igjen. Heldigvis "bare" 34 dager igjen før hun kan kysse selve ungen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143998309-svigermor-kysset-magen-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ler så jeg rister, hehehe! Typisk svigermora mi høres det ut som nemlig ;-)

Angst! Jeg hadde fått hetta, hehe! Min svigermor "overfalt" meg mens jeg kjørte bil, og begynte å ta på magen min - da jeg var 11 uker på vei!! Med andre ord tafsa hun jo bare på flesket ;-) da sa jeg fra.. Jeg er ikke så glad i at folk driver og tafser på babymagen heller, og foretrekker å bli spurt først, men da sier jeg jo alltid ja... (spørs vel hva jeg hadde sagt til forespørsel om kyssing, hehehehe)

Syntes ikke mannen din det var en smule merkelig oppførsel fra mora si da?

Jeg fortalte han det i etterkant og ble like sjokkert som meg. Vi er jo vant til hennes særegenhet, men denne gangen gikk det rett og slett for langt.

Jeg vil nok være litt mer obs neste gang vi treffes slik at jeg får -forhåpentligvis- avverget det.

Min svigermor er fra en annen planet, finnes ingen annen måte å beskrive henne på ;p

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...