Gå til innhold

Hva får mannen din i julegave? Og hvor mye penger bruker du på han?

Anbefalte innlegg

Han får det han ønsker seg, en ny barbermaskin.

Vi har vært sammen så lenge at vi er litt kjedelige vi da, jeg ønsker meg joggesko og han ønsker seg barbermaskin. Da gjør vi det sånn at jeg kjøper meg de joggeskoene jeg vil ha og legger de under treet med en merkelapp hvor det står at det er fra han. Han gjør det samme, han kjøper den barbermaskinen han vil ha og skriver at den er fra meg. Vi pleier bruke mellom 1000 og 2000 kr på hverandre.

Så kjøper vi en liten hemmelig gave i tillegg, bare en liten oppmerksomhet.

Anonym poster: 1a980c34137eaf5f9705d1246f2c36a5

Fortsetter under...

Pirates filmene i samleboks, og A Christmas Carroll fra 84. Sistnevnte blir gave fra sønnen, sammen med en bitteliten glad i pappabok. Han har ønsket seg begge ting lenge, så jeg vet han blir glad. Julefilmen tror han faktisk at det ikke er mulig å få tak i. Gleder meg til å se han åpne pakken. :)

Glemte pris... Samleboksen kostet 300, julefilmen 100 og pappaboka 60. Med diverse rabattkoder og fri frakt, tror jeg at jeg betalte rundt 300kr for det hele. :)

Endret av Musemorbr /

Ull bukse fra Nøstebarn slik at han kan leke ute med ungene uten å fryse?

Anonym poster: c5ed80cd78967c8ecf2a9d782fc8ec7a

Jeg vil helst ikke se den veltrente sexy mannen min i ullbukse fra nøstebarn... Men han har skikkelige ullklær, han jobber i nordsjøen og får mye der ute.

Jeg mente da selvfølgelig under vinterbuksen.

Jeg vil tro min sexy og veldig veltrente mann ville sett enda mer sexy ut i den smile.png

Vurderer å kjøpe en til han.

Anonym poster: c5ed80cd78967c8ecf2a9d782fc8ec7a

Hahahahaha, jeg fikk akkurat ett syn i hodet om en høy, veltrent mann i ei stor posete ullbukse ute i sneen med slike store snøballer hengene fast i buksa!!!

Skjønte jo at du tenkte UNDER vinterbuksa da! smile.png Men mannen min har masse slikt...smile.png Jeg får tenke videre!

Ser for meg en slik sparkebukse med sau på brystet :)

Sukk, blir helt varm i trøya her..;) ;) HOT!!!

Jeg og mannen skal på tur :) 1 uke skal vi gå gjennom peer gynt rike i gudbrandsdaglen, også reiser vi direkte 1 uke til Island deretter. Gleder meg stort!

Dette er da hans gave til meg,og omvendt.

Trenger ikke en drøss med dyre materielle ting, vi har det vi trenger fra før :)

Annonse

En pussemaskin (tror jeg det er), som han ønsker seg. Har bestilt den fra england for å spare litt penger, for den er veldig dyr i Norge. Med toll og porto vil jeg tro den kommer på ca 2500,-. Så blir det vel en liten ting fra barna. Usikker på hva enda, men han ønsker seg en joggebukse, så blir vel kanskje det hvis jeg ikke kommer på noe annet lurt:)

I år har jeg kjøpt ny bærbar PC fordi den han har holder på å ryke, og er bortimot brannfarlig. Den kostet 2200,- på tilbud, hadde kostet 3500,-

I tillegg har jeg kjøpt en parfyme på 70% som egentlig kostet 535,- men som jeg kun betalte rundt 160,- for.

Gjest Kira bjeffer julen inn

Fra meg får han ny vinterjakke fra Bergans til den nette sum av 4000 kr. Pleier å kjøpe for mindre enn det, men sånn ble det i år.

Fra ungene får han ekstern harddisk og noe verktøy.

Huff, i år er vi så fattige at alt av julegaver er "gratise" ting. Jeg har et stort talent når det gjelder å tegne. Så de fleste får et portrett av dem selv eller barnebarn. Er jo en gratis gave, men det ligger jo mye arbeid i dem. Gubben vet jeg desverre ikke. Er ikke sikkert han får noe. Skulle gjerne kjøpt en fin ring som han har lenge hatt lyst på, men det blir det nokk ikke noe av :(

Kjæresten min er muslim og feirer ikke jul, og vi ble egentlig enige om å ikke kjøpe gaver i år, men så ble det boxer, sokker og "fint" godteri ;)

Men vurderer sterkt nå å spe på gaven med en ullbukse fra Nøstebarn :)

Annonse

Vi voksne gir ikke til hverandre. Han får en klem og masse berømmelse for perfekt laget julemat og tindrende barneøyne når de koser seg gjennom julen med oss.

Jeg er superheldig og får nøyaktig det samme som mannen :-)

Anonym poster: 65cb2bde16e2097fa3a3f1920abacf8f

Gjest jule-Juliea

Typen min får en lue til 150kr.

Han har alt, men veldig mage har ikke noe. Bruker pengene som kunne vært til gaven hans på noen som trenger det.

Ble direkte kvalm av å lese at Elsker Livet bruker 7000 kr kun på gave til mannen. Skjønner hun er kristen og slettes ikke Buddhist iallefal :P

Gjest jule-Juliea

Typen min får en lue til 150kr.

Han har alt, men veldig mage har ikke noe. Bruker pengene som kunne vært til gaven hans på noen som trenger det.

Ble direkte kvalm av å lese at Elsker Livet bruker 7000 kr kun på gave til mannen. Skjønner hun er kristen og slettes ikke Buddhist iallefal :P

Typen min får en lue til 150kr. Han har alt, men veldig mage har ikke noe. Bruker pengene som kunne vært til gaven hans på noen som trenger det. Ble direkte kvalm av å lese at Elsker Livet bruker 7000 kr kun på gave til mannen. Skjønner hun er kristen og slettes ikke Buddhist iallefal :P

Ja, det var litt kvalmende. Hadde ikke regnet på det og var ikke klar over at jeg hadde kjøpt for så mye.

Vi pleier aldri å kjøpe julegave til hverandre, pleier heller å kjøpe noe vi trenger sammen eller noe sånt. Men i år har økonomien vår bedret seg (en av oss ferdig utdannet) så vi fant ut at i år skulle vi få liv til å unne oss litt luksus (altså ting vi ønsker oss men ikke nødvendigvis trenger), så i år får mannen er kjempefin nixon-klokke :)

Gjest Kira bjeffer julen inn
Typen min får en lue til 150kr. Han har alt, men veldig mage har ikke noe. Bruker pengene som kunne vært til gaven hans på noen som trenger det. Ble direkte kvalm av å lese at Elsker Livet bruker 7000 kr kun på gave til mannen. Skjønner hun er kristen og slettes ikke Buddhist iallefal :P

Nå var ikke svaret ditt rettet til meg (jeg bruker et par tusen mindre ;) ), men føler at jeg må trekke frem at det går an å gjøre begge deler. Altså både kjøpe en fin gave til mannen sin og bruke penger på noen som trenger det. Så det ene trenger ikke å utelukke det andre.

Jeg er helt rystet over å lese hvor mye penger dere (veldig mange iallfall) bruker på gave til mannen deres.

Er folk virkelig så pengesterke at det er helt greit å bruke 2000-4000 kr på en gave? Og så kommer alle andre gaver i tillegg...

Det er egentlig helt sykt hvordan dette gavehysteriet har tatt helt av!

Jeg har kjøpt mannen min noe fra Jack og Jones til ca 500 kr, og det vet jeg han blir glad for. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...