Gå til innhold

Hva får mannen din i julegave? Og hvor mye penger bruker du på han?

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte å bruke rundt 1500,- og er helt blank... Har vært så flink før, og tidligere har han fått:

En weekendtur

Tatovering

Klokke

Klær i søkk og kav

Harddisk og pc-utstyr

Vintersko (noen steindyre som han ønska seg)

Vinterjakke

Han bruker ikke smykker, parfymer og andre jålegreier som han kaller det.

Jeg står fast og trenger inspirasjon!

Fortsetter under...

Noter

Varmedress

Sko

Jeans

Genser

ullgenser

Ullundertøy

Treningsbukse

Skjorter

bok

Mange av klærne er merkeklær, så når jeg regner etter nå så ser jeg at jeg har brukt litt mye. Har nok kostet meg 5000 kr. grovt regnet

Annonse

Noter Varmedress Sko Jeans Genser ullgenser Ullundertøy Treningsbukse Skjorter bok Mange av klærne er merkeklær, så når jeg regner etter nå så ser jeg at jeg har brukt litt mye. Har nok kostet meg 5000 kr. grovt regnet

Nei, uff. 7000 blir det visst.

Ull bukse fra Nøstebarn slik at han kan leke ute med ungene uten å fryse?

Anonym poster: c5ed80cd78967c8ecf2a9d782fc8ec7a

Jeg vil helst ikke se den veltrente sexy mannen min i ullbukse fra nøstebarn... Men han har skikkelige ullklær, han jobber i nordsjøen og får mye der ute.

Ull bukse fra Nøstebarn slik at han kan leke ute med ungene uten å fryse? Anonym poster: c5ed80cd78967c8ecf2a9d782fc8ec7a
Jeg vil helst ikke se den veltrente sexy mannen min i ullbukse fra nøstebarn... Men han har skikkelige ullklær, han jobber i nordsjøen og får mye der ute.

Ta heller en fra woolland, sexy blir en ullbukse aldri uansett. Men det er i alle fall bedre enn det fra nøstebarn. Klær fra nøstebarn ser ut som det er noe en har lagt fra seg på loftet for 30 år siden, og det var fordi det ikke falt i smak den gangen heller.

Annonse

Jeg mente da selvfølgelig under vinterbuksen.

Jeg vil tro min sexy og veldig veltrente mann ville sett enda mer sexy ut i den :)

Vurderer å kjøpe en til han.

Mannen og jeg har som regel at vi ikke handler over 200. Vi startet dette da jeg var student, og ikke hadde råd til mer etter gavene til alle andre var kjøpt. Grunnen til at vi har fortsatt med dette er for at det går litt sport i å finne den "beste" gaven for den summen :-)

I år har jeg riktig nok overgått meg selv(hehe) og kjøpt en genser han har ønsket seg leeeenge til 800 kr, en Ulvang ullgenser og tre boxere. Sistnevnte tror jeg sønnen vår skal få gi han. Nå skal det sies at de gavene mannen min blir mest glad for er de sønnen vår kommer hjem med fra bhg. Mao, ikke videre kravstor. Han kommer til å handle for de 200 kr i år også, og bli fortvilt over at jeg har brukt mer :-p Tihi :-) Gleder meg til jul!

Anonym poster: 0dd9251976ff21e4b662edda5438b452

Jeg vil tro min sexy og veldig veltrente mann ville sett enda mer sexy ut i den :)

Hahahahaha, jeg fikk akkurat ett syn i hodet om en høy, veltrent mann i ei stor posete ullbukse ute i sneen med slike store snøballer hengene fast i buksa!!!

Skjønte jo at du tenkte UNDER vinterbuksa da! :) Men mannen min har masse slikt...:) Jeg får tenke videre!

Jeg vil tro min sexy og veldig veltrente mann ville sett enda mer sexy ut i den smile.png

Hahahahaha, jeg fikk akkurat ett syn i hodet om en høy, veltrent mann i ei stor posete ullbukse ute i sneen med slike store snøballer hengene fast i buksa!!!

Skjønte jo at du tenkte UNDER vinterbuksa da! smile.png Men mannen min har masse slikt...smile.png Jeg får tenke videre!

Ser for meg en slik sparkebukse med sau på brystet :)

Ullbukse fra Nøstebarn til en voksen mann?? Haha tror jeg dauer altså! Men det kan jo hende han er dverg og da passer han sikkert noe fra Nøstebarn!:-)

Anonym poster: 5a6c68f1485838afc5eaee747f25982f

Ullbukse fra Nøstebarn til en voksen mann?? Haha tror jeg dauer altså! Men det kan jo hende han er dverg og da passer han sikkert noe fra Nøstebarn!:-) Anonym poster: 5a6c68f1485838afc5eaee747f25982f

Nøstebarn har ullbukser til voksne. Ser ut som en joggebukse. Men woolland sine er mer i kategorien sexy om det var målet.

Bruker 1000-1500 kr. I år blir det bergans down ligth dunjakke til 1100,-. Han har snakket om den "geniale" jakka da han som regel blir for varm i originalen! Blir ofte klær og turutstyr fra meg.

Fra hunden og mini i magen (gutta sine ;)) får han i tillegg north face hansker med sånn pekefinger man kan bruke på skjermen på mobilen ;) han elsker gadgets!

Jeg aner ikke, i år er jeg helt blank. Han ønsker seg flanellskjorte av alle ting. Jeg syns de er stygge som fy, men vil ha det så får han vel få lov da.

Han ønsker seg veldig gitar hero lignende ting til playstation. Men det er med en ekte gitar slik at han lærer å spille gitar ordentlig. Har lyst til å gi han det, men det kommer veldig ann på hvor mye penger som er igjen på kontoen min. Har igrunn ingen tro på at det er nok penger til det. Men har noen dager igjen til jul hvertfall, får håpe jeg finner på noe lurt.

Anonym poster: 040d025a4db53e196c75b80e3b2fb0a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...