Gå til innhold

hmmm... skulle så gjerne hatt en test nå...:) ei uke over IKM..

Anbefalte innlegg

jeg skulle hatt mensen forrige søndag, men den dukket ikke opp.. Tenkte jeg skulle la vær å teste siden jeg har testet sent positivt med de to barna jeg har.

Men på onsdag trodde jeg mensen kom, da jeg begynte å spotte.. Jeg spottet litt onsdag og litt torsdag, og nesten ingenting fredag.. på lørdag var det helt over.. jeg har ikke trengt å bruke bind eller tampong, da det ikke har kommet noe annet enn ved toalettbesøk... Kan en mens utarte seg sånn???

Har alltid hatt mensen i 7-8 dager og i store mengder for å si det sånn....

Hadde jeg enda hatt en test...

Jeg har ikke spottet noe i de to andre svangerskapene da... (om jeg skulle være gravid)

hva tror dere jenter??

Fortsetter under...

vet desverre ingenting før du har testet deg. jeg har hatt spotting i fem dager for så å få mensen i 1 dag og så spotting i to dager til. så det går uten å være gravid, mens mange spotter et par dager rundt mensen men er gravid og det kommer ikke mer. noen får ikke noe i det hele tatt. det gjorde ikke jeg denne gangen. og som du sa gjorde du ikke det de to andre gangene.. ta en test i morgen. om du er gravid så er du det i morgen også ;)

lykke til :)

Forrige gang jeg var gravid så begynte jeg å spotte som ved mensen, men pleier kun å spotte i en dag før det går over til ordentlig mensen. Men jeg spottet i 3 dager og så stoppet det. Da tok jeg en billigtest og den slo ut med svak strek :)

Så ta en test snart du:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...