MGS123 Skrevet 9. desember 2012 #1 Skrevet 9. desember 2012 Har en liten storgulper, som har gulper siden hun ble født... Nå er hun 7 1/2 mnd og tenkte kanskje det snart hadde gått over... Når sluttet din baby å gulpe?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 9. desember 2012 #2 Skrevet 9. desember 2012 Eldste holdt på til 9-10mnd. Mellomste gulpet aldri. Eller, gjorde det med Nan - men gikk over til Collett og da ble det slutt. Yngste er bare 7uker snart nå, men har begynt å gulpe mer og mer.. Vet ikke om du ammer eller gir MME jeg? Snart er det iallefall slutt på gulpingen for barnet ditt også!!
MGS123 Skrevet 9. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2012 Har kun ammet.. En ting er melkegulp, men nå når hun får fast føde så blir det jo enda mer grisete. Gleder meg til det går over!
froggy Skrevet 9. desember 2012 #4 Skrevet 9. desember 2012 Her gikk det sakte bedre og bedre når vi startet ned fast føde. Men i starten kom det fortsatt en del. Vil tro at det snart vil bli bedre for din lille. Ved ca 7,8 mnd ble det bra. Nå er han 10 mnd og nå er det svæært skjeldent:) det er en helt ny hverdag:) jeg ammet også..
November-spire-79 Skrevet 9. desember 2012 #6 Skrevet 9. desember 2012 Det værste med gulpingen synes jeg, er hvis vi skal bort et sted, og hun gulper utover alt hun har på seg. Må jo ha med masse skift bare vi skal i en bursdag. Er så redd for at hun skal gulpe når vi er ute å triller, fordi det er vinter og hun blir kald hvis hun ligger våt i vognen.....Håper det gir seg snart.
froggy Skrevet 9. desember 2012 #7 Skrevet 9. desember 2012 Det værste med gulpingen synes jeg, er hvis vi skal bort et sted, og hun gulper utover alt hun har på seg. Må jo ha med masse skift bare vi skal i en bursdag. Er så redd for at hun skal gulpe når vi er ute å triller, fordi det er vinter og hun blir kald hvis hun ligger våt i vognen.....Håper det gir seg snart. Kjenner til problemet. Hadde en gang 3 bodyer med meg i selskap, endte opp med å låne en før vi reiste hjem... I tillegg må en vaske sine egne klær hele tiden. Heller ikke kjekt å være full av gulp selv når en er på besøk...
MGS123 Skrevet 9. desember 2012 Forfatter #8 Skrevet 9. desember 2012 Ja, det er ik noe særlig... Skulle i bursdag for to uker siden og hadde kledd på fin hjemmestrikka kjole. Klok av skade tok jeg ik på kjolen før akkurat i det vi skulle dra, hadde akkurat dratt den over hodet, og der kommer DEN megagulpen, utover både meg og henne... Heldigvis gulper hun aldri når hun ligger i vogna eller senga, virker som det skjer oftest når hun er i aktivitet... Og ALLTID når hun blir satt i bilstolen
November-spire-79 Skrevet 10. desember 2012 #9 Skrevet 10. desember 2012 Det værste med gulpingen synes jeg, er hvis vi skal bort et sted, og hun gulper utover alt hun har på seg. Må jo ha med masse skift bare vi skal i en bursdag. Er så redd for at hun skal gulpe når vi er ute å triller, fordi det er vinter og hun blir kald hvis hun ligger våt i vognen.....Håper det gir seg snart. Kjenner til problemet. Hadde en gang 3 bodyer med meg i selskap, endte opp med å låne en før vi reiste hjem... I tillegg må en vaske sine egne klær hele tiden. Heller ikke kjekt å være full av gulp selv når en er på besøk... Hehe nei det er ikke så greit. Jeg er i tillegg gjennomvåt av melk på klærne når jeg ammer fordi hun søler og det drypper hele tiden. Vasker klærne mine sammen med vesla sitt nå for å fylle opp maskinen vurderer å kjøpe melkeoppsamler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå