Gå til innhold

Spøkelse i nytt hus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært ute for det før?

Mange ting som tyder på at det er noe rart her, men huset er jo nytt.

Anonym poster: 54cfdfb0485e87b9dfa8dc9d41a0d65f

Skrevet

Kanskje du har tatt med deg "nissen på lasset"!? ;)

Anonym poster: e80767107c4a1a934f5552cc56e5dfac

Skrevet

Det er vel sagt at de kan leve i grunnen som huset er bygget på. Og så var den en gang en sjømann som kom opp fra sjøen og fant et koselig hus å bo i. Han ville bo der han også! Kanskje like greit å ha et ustelt og lite pent hus ;)

Hvis man tror på det da, jeg er litt delt men ønsker egentlig å tro. Heller tro på slikt enn gamle eventyrbøker.

Anonym poster: 76fe7eafb614f32b0429066014d9f6c3

Skrevet

Hehe. Er vel en såkalt skeptiker selv, men her er det rett og slett for mye rart;)

Heldigvis ikke noe skummelt i seg selv, men påfallende nok til at jeg reagerer. Vurderer faktisk medium, men lurer på om det er for dumt?

Sånn egentlig så tror jeg ikke på sånt...

Anonym poster: a3029cacb98d1c8cb2179d59df01b610

Skrevet

Så er det sånn at enkelte personer er hjemsøkte da... Gjenferdet følger med deg..

Kanskje er det noe "i" tomta... Det har jo som regel vært noe der før vet du..

Skrevet

Det finnes mange eksempler på spøkelser som bor i nye hus. Enten er det gamle energier i tomten eller så følger spøkelset en person i huset. Da vil sannsynligvis spøkelse følge etter om dere flytter.

Anonym poster: fd32eaca895908eb26920d3f554a7632

Skrevet

I en av de aller første åndenes makt hadde en mann fått med seg et spøkelse fra en tilfeldig pub.

Anonym poster: 1c0ac05cca24bf54ae28c7286ae3a3c9

Skrevet

De kan vel også følge gjenstander...

Anonym poster: 1e9447c7a1f9912f188363097fd206df

Skrevet

Haha, får ikke til å sitere fra mobil (irriterende forresten), men den historien om han som fikk med seg spøkelset hjem fra puben er jo ubetalelig!

"Vil du værra med meg hjem i natt" får en ny betydning.. Fnis!

Skrevet

Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd å "naturligforklare" det som skjer først. Det er garantert mange lyder i nye hus. Materialer som beveger seg i alle retninger fører til smell og knirkelyder, det er andre lyder fra omgivelsene rundt huset du ikke er vant med. Jeg flyttet fra blokk til eldgammelt hus og det første året hørte jeg "spøkelser" jeg og.

Skrevet

Haha, får ikke til å sitere fra mobil (irriterende forresten), men den historien om han som fikk med seg spøkelset hjem fra puben er jo ubetalelig!

"Vil du værra med meg hjem i natt" får en ny betydning.. Fnis!

Husker den der godt. Spøkelset fikk han til å drikke mye vin. Det var da et glassbord knakk og programlederen sto på en av delene for å bevise hvor solid det var. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...