Gå til innhold

Det er ikke håp lenger :( ( syteinnlegg)

Anbefalte innlegg

Trodde jeg i dette 3 svangerskapet skulle legge på meg mindre, har trenet til 5 mnd, og jobber enda 50% 4 dager i uka. På jobb går og går jeg. Men ser jammen meg ut som jeg legger på meg like mye som de andre svangerskapene. Da ble det 20 kg. Nå har jeg lagt på meg 13-14 kg og er enda 5 uker igjen :(( Har også vært mer bevisst på kostholdet dette svangerskapet. Blir Så irritert og skuffa over meg selv :( Ender vel opp på 80 kg denne gangen også :( Møkk! Spiser vanlig mat, ikke noe søtt pålegg på skiva, ofte salat til lunsj på jobb, brus kun i helgene 1,5 liter delt på alle 4 i familien og mørk 70% sjokolade. På helg kan de være potetgull eller annet snop men spiser lite av det også.

Pratet også med sambo nå ikveld om sex etter svangerskapet, at det sikkert bli 6 uker uten, og etter 6 uker blir det jo ikke like masse som det har vært hittil... bynte å tenke på den stygge kroppen jeg får, huff :( Får lyst å grave meg ned, hormonell og dårlig dag som F..... :( Har også overskuddshud fra tidligere svangerskapene som gjør at jeg VET jeg ikke kommer til å se ut :( Jeg bare gleder meg til jeg skal operere det bort. Henger nå også utenpå gravidmagen, slapp hud :( Men må jo være ferdig med unger før operasjon... Hjelper ikke på at sambo aldri sier jeg har fin kropp el lign... :(

Fortsetter under...

Sliter med akuratt det samme. Veide 56 kg før jeg ble gravid, var på kontroll igår og fikk sjokk da jeg vegde 79 kg, er i uke 39. Viss det hjelper så kan det være at det er mye vann du har i kroppen, så da ramler det fort av igjen.

Sender gode og varme tanker!

<3

Tusen takk, ja allerede bynt å få vann i kroppen. Men huff kjedelig å ikke nå målet :( men,men.... om jeg gruer meg til hvordan jeg kommer til å se ut, så gleder jeg med uansett til å møte baby- da glemmer jeg nok og får nok ikke tid til å tenke på hvordan jeg ser ut... Heldig du som kun har lagt på deg 5 kg samu .... Aldri vært så heldig jeg :(

Her har vi kommet over 100 kg, så kiloene kommer denne gangen også:P 15 kilo hittil, og sikkert flere på lur imot termin.

Men det er en del av det å være gravid, enkelt og greit. Noen får 12 kilo, andre 30. Ei venninne gikk opp 30 kilo med alle tre barna sine, slank som en syl både før og etter. Så alt håp er ikke ute.

Annonse

Har bikket de *magiske* 100 for leeenge siden :P

Opp 24 kilo til nå! En dag igjen til termin, så håper det er stopp nå. Så får vel bare smøre meg med tolmodighet, gå turer og spise sundt og håpe at jeg kommer tilbake til mitt normale (pluss litt til) iløpet av 2013 :)

For min del dabbet vektoppgangen av den siste måneden, og har vel gått opp en kilo eller så på den tiden. Har termin om tre dager, og ender vel på 12,5 kg i vektøkning. I sommer trodde jeg det ville bli minst fem kilo mer enn det siden jeg da hadde gått opp åtte kilo. Men nei, slik gikk det ikke. Så siste måneden trenger jo ikke bety en masse kilo ekstra, akkurat:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...