Gå til innhold

12 dager igjen til planlagt KS.

jomfru1964

Anbefalte innlegg

Tiden går både så altfor fort og seint......Vet at det er mitt aller siste svangerskap,og siste gang hvor jeg får føle den unike følelsen av å ha en sprell levende skapning i magen min.Kjenne bevegelser,se en fot som bølger seg avgårde! Å undre seg over hvem han er,hvem han ligner på.Oppleve samspillet mellom han og de andre 4 søskenene som venter i stor spenning.Håpe at han ikke blir for oppgitt over å ha en "gammel mor". Gleder meg til å innlemme han i vår verden.

Kroppen min har vært utrolig snill med meg så langt.Veldig lite plager. Nå de siste ukene sliter jeg med søvnen.Våkner hyppig,og sover i rykk og napp.Lillegutt ligger fortsatt høyt,og jeg har noe som minner om et innvendig "gnagsår" under ribbeina.Forferdelig ubehagelig,så jeg sitter mye og smådytter han litt ned!!

Min søster blir med inn på selve KS.Og mine to yngste døtre venter utenfor.Vet allerede hvilken jordmor som skal følge oss opp.Hun ble "headhunta" av jordmoren som har fulgt meg opp på føde-poliklinikk,og som ville gi oss en fin opplevelse.Og hun skal ta seg av lillegutt og døtrene mine,så får de bli med på veiing og måling,og får ta del i den biten jeg mister:-)

Jeg er svært takknemlig over fantastisk oppfølging på SUS sin føde-

poliklinikk. Nå ser jeg frem til å komme i 7 etg. på barsel:-)

Alt er klart til lillegutt sin store dag :-))

Fortsetter under...

Ønsker dere alle masse lykke til! Er veldig spent på fødehistorien, så jeg håper du kan fortelle oss hvordan det hele gikk. Veslegutt blir nok ikke oppgitt over "gammel" mor, slik jeg leser deg får han en varm, omsorgsfull og erfaren mor og en stor familie med mange søsken. Han har trukket vinnerloddet!

Ønsker dere alle masse lykke til! Er veldig spent på fødehistorien, så jeg håper du kan fortelle oss hvordan det hele gikk. Veslegutt blir nok ikke oppgitt over "gammel" mor, slik jeg leser deg får han en varm, omsorgsfull og erfaren mor og en stor familie med mange søsken. Han har trukket vinnerloddet!

Takk skal du ha:-)

Fødselshistorie kommer selvfølgelig:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...