Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Begynte mandag med vannavgang på akupunktur bordet klokken ti. Masse vann som fosset ut :)

Ventet hjemme på rier som aldri kom. Hadde regelmessige kynnere i fem tiden, og etter mas fra familie reiste vi på føden halv sju.

Jordmor sjekket, og null åpning. Forberedte meg på å reise hjem. Hun sa vi kunne prøve klux og akupunktur og takket ja. Hjalp litt, men ikke mye. Så da var det siste å prøve badekar, eller hjemreise, så satt meg i badekar. Og der ble jeg i 3-4 timer. Riene kom mer og mer regelmessig, og sterkere og sterkere. Følte press og ringte på jordmor som ble ganske forsinket. Opp av badekaret i tolv tiden og ny sjekk. 4 cm bare, og jeg som allerede kjente press. Bestilte epidural, og smertene i magen forsvant, men ikke presset. Måtte puste meg gjennom presset før jeg fikk lov og presse. Følte som en evighet. Etter ca 25 min med pressing, kom prinsessen ut 0154. DEILIG! 3390 og 50cm var hun.

Ting gikk kjempe fort når det først begynte (føltes ikke helt sånn der og da :) ) og det ble styrtfødsel. 2 små rifter og et lite klipp måtte til.

Nå koser vi oss hjemmet, og nurket er et skikkelig murmeldyr som vi må nyte mens vi kan. :)

Lykke til alle dere andre som snart får møte deres søte små, så snakkes vi på DiB kanskje :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143998067-min-f%C3%B8dsel%E2%80%A6/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...