Gå til innhold

6 uker siden fødsel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så barseltiden er over for meg. Jeg har ikke vært på kontroll hos legen, men jeg var på legevakten i dag pga. at det plutselig begynte å gjøre vondt igjen. Der sa de at det fortsatt var en rift. Er det vanlig at det tar så lang tid før det gror?? De mente det bare skulle få gro av seg selv. Har fått antibiotika som jeg skal ta.

Videoannonse
Annonse
Gjest jule-Juliea
Skrevet

Vel er ikke akkurat mye oppløftende svar fra meg, for jeg hadde vondt i månedsvis! Så jeg fikk virkelig betale for lang fødsel.

Besvimte flere ganger frem til 8 uker etter fødsel. Hadde vondt av å sitte, jogge og gå fort i 4 måneder tror jeg...

Gratulerer med lille! Håper det går fort over for din del! Jeg er helt fin nå da =) Så det gikk seg til, men tok fryktelig lang tid.

God bedring! :)

Skrevet (endret)

Ja, det var ikke svaret jeg håpet på da ;) Men da vet jeg at jeg ihvertfall ikke er unormal... Takk for det forresten.

Endret av Oktoberbarnetmitt
Gjest jule-Juliea
Skrevet

rettelse betale for RASK fødsel ikke lang fødsel. Den var kort og enkel og fikk sikkert derfor tøff barsel..

Skrevet

Ja, skjønner... ;) Jeg hadde vel egentlig en lang fødsel, eller sikkert helt normal! :)

Skrevet

Denne gang gikk fødselen veldig raskt og jeg hadde og har mere vondt enn sist. Men det går seg til skal du se ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...