Gå til innhold

Tidlig ultralyd 6+4?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tidlig ul når jeg er 6+4 og lurer på om jeg har sjans til å se et bankende hjerte da, eller er det for tidlig? Noen som vet?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror det er litt tidlig,mener det er i uke 7 og fremover,men mulig jeg tar feil

Skrevet

Jeg var på ul uke 6+5, men var 6+6 i følge ultralyden. Da så vi at det banket. I følge legen kalde de det hjerte. Men det var ikke et fult utviklet hjerte enda.

Men det er jo ikke sikkert det har kommet så langt. Noen ganger går fosteret i dvale så legen eller at det bruker litt lengere tid på å feste seg enn vanlig. Og da vil du være kortere på vei.

Skrevet

Jeg har vært på tidlig UL og fått sett hjertebank når jeg var 6+4.

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Jeg var på tidlig UL 6+1 og så ingen hjerteaktivitet da for embryoet var så lite. Kun ca 1 mm.

Så hjerteslag 7+5 :)

Skrevet

Jeg så hjerte slå i uke 6+3:) Gyn sa det var såvidt, og at det ikke var helt sikkert vi kom til å finne det

Skrevet

Første gang var jeg 7+1 og så hjertet banke. De ba meg komme fra uke 7 eller mer for å være på den sikre siden og ikke bli bekymret i uke 6 hvis man ikke så noe... Kan jo fint hende at du ser nå når du skal, men ikke bli bekymret da det kan være litt tidlig:-) LYKKE TIL

Skrevet

Jeg fikk sett hjerteaktivitet når jeg var 6+0, ville dog ikke regnet ned det da det nok er veldig tidlig..viktig å merke seg at så tidlig kan alt være bra selv om en ikke får sett alt :)

Skrevet

Jeg skal også på tidlig UL når jeg er 6+5 (etter min beregning) (21. desember) så håper det stemmer og at vi får se et bankende hjerte :) Hvis vi ikke ser det så blir det nok ny UL rett etter nyttår :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...