Mari_83 Skrevet 8. desember 2012 #1 Skrevet 8. desember 2012 Jeg har tidlig ul når jeg er 6+4 og lurer på om jeg har sjans til å se et bankende hjerte da, eller er det for tidlig? Noen som vet?!
Februargullet2013 Skrevet 8. desember 2012 #2 Skrevet 8. desember 2012 tror det er litt tidlig,mener det er i uke 7 og fremover,men mulig jeg tar feil
Håpefull77 Skrevet 8. desember 2012 #3 Skrevet 8. desember 2012 Jeg var på ul uke 6+5, men var 6+6 i følge ultralyden. Da så vi at det banket. I følge legen kalde de det hjerte. Men det var ikke et fult utviklet hjerte enda. Men det er jo ikke sikkert det har kommet så langt. Noen ganger går fosteret i dvale så legen eller at det bruker litt lengere tid på å feste seg enn vanlig. Og da vil du være kortere på vei.
Endelig mamma:):) Skrevet 8. desember 2012 #4 Skrevet 8. desember 2012 Jeg har vært på tidlig UL og fått sett hjertebank når jeg var 6+4.
Gjest Trulte med to små Skrevet 8. desember 2012 #5 Skrevet 8. desember 2012 Jeg var på tidlig UL 6+1 og så ingen hjerteaktivitet da for embryoet var så lite. Kun ca 1 mm. Så hjerteslag 7+5
Gravid prinsessemamma<3 Skrevet 8. desember 2012 #6 Skrevet 8. desember 2012 Jeg så hjerte slå i uke 6+3:) Gyn sa det var såvidt, og at det ikke var helt sikkert vi kom til å finne det
Alt-er-mulig Skrevet 8. desember 2012 #7 Skrevet 8. desember 2012 Første gang var jeg 7+1 og så hjertet banke. De ba meg komme fra uke 7 eller mer for å være på den sikre siden og ikke bli bekymret i uke 6 hvis man ikke så noe... Kan jo fint hende at du ser nå når du skal, men ikke bli bekymret da det kan være litt tidlig:-) LYKKE TIL
LykKeFisK Skrevet 8. desember 2012 #8 Skrevet 8. desember 2012 Jeg fikk sett hjerteaktivitet når jeg var 6+0, ville dog ikke regnet ned det da det nok er veldig tidlig..viktig å merke seg at så tidlig kan alt være bra selv om en ikke får sett alt
ღ adealsadeal ღ Skrevet 9. desember 2012 #9 Skrevet 9. desember 2012 Jeg skal også på tidlig UL når jeg er 6+5 (etter min beregning) (21. desember) så håper det stemmer og at vi får se et bankende hjerte Hvis vi ikke ser det så blir det nok ny UL rett etter nyttår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå