Gå til innhold

Tidlig ultralyd, noen som har vært?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Noen her som har vært på tidlig ultralyd rundt uke ni? Skal der neste uke og lurer på hvor mye man kan se så tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var 7+2 da vi var.

Så egentlig bare en liten runding som var plommesekken, og en avlang "bylt" som var babyen, med et bittelite flimrende hjerte som vi fikk høyre hjertelyden til <3

Skrevet

Så koselig:) Gleder meg til å høre hjertelyden (forhåpentligvis):) De kan vel sjekke om minien vokser som han/hun skal?

Skrevet

Gynekologen målte lengden noen ganger ja, og lengden stemte med 7+1 hos meg, men han sa at det var egentlig så bra som det ble da babyen vil vokse i rykk og napp.

Skal tilbake i uke 12+3, og som han sa, så vil dere se veldig mye mer allerede da, så det blir gøy :)

Skrevet

Så gøy:) Får du det dekket gjennom det offentlige eller går du privat?

Skrevet

Så gøy:) Får du det dekket gjennom det offentlige eller går du privat?

Vi har fått ultralyd i uke 7 & får i uke 12 pga at det er prøverørsbarn, og det er med i "pakken" vi allerede har betalt for :)

Skrevet

Åh, så gøy. Bra at dere blir fulgt opp:) Gleder meg sånn, er sikkert helt fantastisk å se et bankende hjerte vil jeg tro:)

Skrevet

Dumt spørsmål, men det er så mye ulike regnemåter overalt. Jeg er 8+3 i dag, er jeg da i 9 uke?

Skrevet

Jeg var 8+6 da jeg var på ul, skulle finne en termin dato. Så plommesekken, et stort hodet og en bittelite. Kropp med 4 "loffer" som da var bein og armene som hadde begynt å utvikle seg =)

Og hjertet selvfølgelig =)

Hun sa hun ikke kom til å se etter feil på den lille fordi jeg var det for å se etter termin dato og det var helt greit for meg.

Jeg måtte ta innvendig ul for utvendig ga ikke like gode resultater.

Skrevet

Ja, regnet vel egentlig med at det er innvendig ul. Var det ubehagelig med innvendig ul?

Skrevet

er man 8+ er man i niende uke 9.uker

Jeg skal også på ul til uken og er da ca 8+ 4

jeg har vært på inv. ul før og det har ikke vært ubehagelig i det hele tatt

Skrevet

Nei, absolutt ikke. De er såvidt innenfor så du kjenner det ikke =) gikk kjempe fint.

Skrevet

Jeg var på UL når jeg var 9+4 og vi kunne se "loffene" til armer og bein, hode og hjertet. :)

Kan ikke legge ved bilde her men har lagt ut bildet ifra UL på bloggen :)

Skrevet

Hva er blogg adr din ? Jeg er 9+1 så hadde vært gøy å se dine bilder =) min er www.nummer3.blogg.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...