Gå til innhold

Influensavaksine - skal dere ta det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, hvorfor det? :)

Synes jeg så det anbefalt av helsedir. ifb med svangerskapsomsorgen. Men klarte ikke å finne det igjen.

Ok. Fikk ingen anbefaling av legen min om det i allefall. Men får man høy feber, kan man vel bare ta paracet/dra til legen? :) Er vel det som er faren med å være syk?

Annonse

Nei, hvorfor det? :)

Synes jeg så det anbefalt av helsedir. ifb med svangerskapsomsorgen. Men klarte ikke å finne det igjen.

Ok. Fikk ingen anbefaling av legen min om det i allefall. Men får man høy feber, kan man vel bare ta paracet/dra til legen? :) Er vel det som er faren med å være syk?

Ja, tror jeg satser på paracet jeg også, hvis jeg blir syk:) Men er litt mer usikker denne gangen, fordi babyen har AV-blokk (hjerterytmeforstyrrelse). Er engstelig ift om babyen tåler ev evt influensa.

jeg ble anbefalt for svineinfluensa, når jeg gikk gravid midt under den verste perioden sist. Sjeleglad for at jeg tok den siden samboer faktisk fikk den 3 mnd senere!!!

Denne gangen har ikke legen sagt noe, og har heller ikke hørt noe om at denne influensaen skal være spesielt kraftig. Har også et godt imunforsvar og har ikke hatt influensa selv siden 5 klasse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...