Gå til innhold

Hvilket bilsete er smalest?

Anbefalte innlegg

Jeg spør dere her på 3.tri siden dere sikkert har stålkontroll på utstyr :)

Vi har to bilseter i baksetet allerede og trenger derfor det smaleste setet til babyen. Uten base blir vel minst, men ser for meg at jeg blir fort lei hvis jeg skal bale med bilbelte mellom to andre seter...

Forslag?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143997964-hvilket-bilsete-er-smalest/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan eventuelt en av de andre eller begge få et smalere sete? så du kan ha base på babysetet?

Vi sitter og ser på den samme kabalen :) skal nok bruke babysetet med isofix som vi har fra før, det er britax røhmer? tror det er det det heter.

Eldstemann her er 7 år når baby kommer og er høy så blir muligens bilpute på kortere strekninger.

Eldste (4 år) har et sete som bare festes med bilbelte hver gang. Vi er veldig fornøyde med det og vurderer å kjøpe et likt til mellomste på snart 3 også, setet er fra 9-36 kg. Siden det kun festes med bilbelte i motsetning til monstersetet besafe kan det jo skyves godt ut på sidene. Likevel meget skeptisk til om det i det hele tatt er plass til et babysete i midten. Vi kjører en Opel Astra stasjonsvogn.

Derfor tenkte jeg å høre hvilke seter som er smalest slik at vi kan dra innom og prøve. Vi hadde et teutoniasete før, og dette tok enormt stor plass :)

besafe ser enormt ut ja, skjønner hva du mener. Du får ta deg en tur på babybutikk, hvor i verden holder du til?

teutonia vet jeg ikke noe om . er det babysete?

VI har noen forskjellig bilseter for de to andre så vi får bare prøve oss frem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...