Gå til innhold

noen andre som skal kjøpe vognen bugaboo cameleon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde egentlig tenkt kjøpe montain buggu U J men pga plass i bilen blir det nok bugaboo.

Hvilken vogn skal dere ha ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. Jeg tenker det blir enten Emmaljunga eller Brio. Men kjøper nok ikke vogn før jeg er et godt stykke inn i 3. tri :)

Skrevet

Vi kjøper når det kommer gode tilbud

Skrevet

Vi kjøper når det kommer gode tilbud

Hei Metti,så kos å finne deg her inn:-) Er du gravid nå? Hvor langt? Her er det snart så jeg bikker over i 2 tri;-)

Skrevet

Hei

Jeg er 19 uker og har akkurat funnet ut at jeg venter en jente :)

Snart 2 trimester på deg ja så deilig da. Det er virkelig en befrielse å komme over hit !!

Skrevet

Ville egentlig ha uj jeg også, den nye modellen. Men lite lyst å bruke 7-9000 på ny vogn. Så blir emmaljunga nitro på oss. Har kjøpt bag på finn og skal kjøpe vognen av ei på jobb i uka, er 22 uker. Blir 3. og sistemann her.

Skrevet

Vi vurderer også bugaboo. Men er veldig usikker enda. Kjøper vi den er det en av grunnene at de tar liten plass i bilen

Skrevet

Her ble det Tfk joggster twist facelift 2013 :) kommer fra Tyskland i Januar!

Skrevet

Hei

Jeg er 19 uker og har akkurat funnet ut at jeg venter en jente :)

Snart 2 trimester på deg ja så deilig da. Det er virkelig en befrielse å komme over hit !!

Så herlig da,jeg er i uke 12 og det begynner å demre for meg at det kommer en baby til sommeren ha-ha;-)

Skrevet

Ser ut som vi kanskje ender på en emmaljunga city cross. Blir iallefall emmaljunga :-)

Skrevet

Jeg har vognen. Bugaboo camelion. Kjøpte den i 2011. Elsker vogna. Den har vært helt super for meg. Lett å trille. lett å slå sammen. tar liten plass i bagasjen. stor liggebag. For meg som hadde sterke bekkensmerter etter fødselen sist var det helt super med en lett vogn. Ei venninne av meg hadde emmaljunga og måtte kjøpe en ny lettere en fordi emmaljunga var alt for tung for henne å hanskes med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...