Metti er håpefull Skrevet 8. desember 2012 #1 Skrevet 8. desember 2012 Hadde egentlig tenkt kjøpe montain buggu U J men pga plass i bilen blir det nok bugaboo. Hvilken vogn skal dere ha ?
Blomstogbier Skrevet 8. desember 2012 #2 Skrevet 8. desember 2012 Hmm.. Jeg tenker det blir enten Emmaljunga eller Brio. Men kjøper nok ikke vogn før jeg er et godt stykke inn i 3. tri
Metti er håpefull Skrevet 8. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2012 Vi kjøper når det kommer gode tilbud
hønny-bunny Skrevet 8. desember 2012 #4 Skrevet 8. desember 2012 Vi kjøper når det kommer gode tilbud Hei Metti,så kos å finne deg her inn:-) Er du gravid nå? Hvor langt? Her er det snart så jeg bikker over i 2 tri;-)
Metti er håpefull Skrevet 8. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2012 Hei Jeg er 19 uker og har akkurat funnet ut at jeg venter en jente Snart 2 trimester på deg ja så deilig da. Det er virkelig en befrielse å komme over hit !!
Fomle84 Skrevet 8. desember 2012 #6 Skrevet 8. desember 2012 Ville egentlig ha uj jeg også, den nye modellen. Men lite lyst å bruke 7-9000 på ny vogn. Så blir emmaljunga nitro på oss. Har kjøpt bag på finn og skal kjøpe vognen av ei på jobb i uka, er 22 uker. Blir 3. og sistemann her.
Tulipan:) Skrevet 8. desember 2012 #7 Skrevet 8. desember 2012 Vi vurderer også bugaboo. Men er veldig usikker enda. Kjøper vi den er det en av grunnene at de tar liten plass i bilen
minønskespire Skrevet 8. desember 2012 #8 Skrevet 8. desember 2012 Her ble det Tfk joggster twist facelift 2013 kommer fra Tyskland i Januar!
hønny-bunny Skrevet 8. desember 2012 #9 Skrevet 8. desember 2012 Hei Jeg er 19 uker og har akkurat funnet ut at jeg venter en jente Snart 2 trimester på deg ja så deilig da. Det er virkelig en befrielse å komme over hit !! Så herlig da,jeg er i uke 12 og det begynner å demre for meg at det kommer en baby til sommeren ha-ha;-)
fisken2015 Skrevet 8. desember 2012 #10 Skrevet 8. desember 2012 Ser ut som vi kanskje ender på en emmaljunga city cross. Blir iallefall emmaljunga :-)
Sjeva Skrevet 8. desember 2012 #11 Skrevet 8. desember 2012 Jeg har vognen. Bugaboo camelion. Kjøpte den i 2011. Elsker vogna. Den har vært helt super for meg. Lett å trille. lett å slå sammen. tar liten plass i bagasjen. stor liggebag. For meg som hadde sterke bekkensmerter etter fødselen sist var det helt super med en lett vogn. Ei venninne av meg hadde emmaljunga og måtte kjøpe en ny lettere en fordi emmaljunga var alt for tung for henne å hanskes med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå