Gå til innhold

Var på julebord i går...

Anbefalte innlegg

Var på julebord i går med de beste damene på jobb. Vi har det ofte hjemme hos hverandre, og det er ekstra koslig synes jeg :D Masse selskapsleker, pakkelek, sangkonkuranse osv. Kjempegøy synes jeg!!

De fleste jeg jobber sammen med kunne vært mamman min :P hehe... jobba der i 20 år liskom, å bhg ble åpnet når jeg var 6 år... så det er jo noen som har jobbet der hele tiden :P De oppfører seg veldig fint, drikker å flirer veldig høyt, slik damer over 50 gjør ;) hehe... Men i år hadde vi med noen nye på julebord, blant annet en ung snuppe på 22-23 år. Føles som hundre år siden jeg var der... men er jo ikke så lenge siden egentlig. Tiden flyr, og jeg er jo trossalt 2 barns mor snart, så jeg er ikke akkurat ute på byen hver helg. HUn var ihvertfall full, eller heter det beautyFULL hehe... Hun koste seg på sitt første julebord (som hun nevnte sånn ca 50 ganger) og fortalte om andre ting gjentatte ganger, og at jeg ikke måtte dømme henne :P hehe... Tenker bare på at jeg sikkert var akkurat slik selv på den alderen... eller jeg VET jeg var slik :P Student å levde livet!! Prata høyt om alt å ingenting.

Da jeg skulle kjøre de videre på bar, måtte jeg (og jeg er ikke den som sier noe om noe... veldig rolig og tolmodig) bare be om litt stillhet før jeg kjørte. Hodet dundret etter en høylytt bergenser snakket om samme ting tusen ganger, og jeg orket rett å slett ikke å høre mer, så jeg sa ifra :P hehe..

Nå føler jeg at jeg har fått formen til den høylytte bergenseren. Jeg føler meg fyllesyk :P hehe... Sovet 4 timer... slikt blir man uggen av.. Kjeeeeeempe tørst!! (det er vel den salte maten som gjør det) Også er jeg jo potte tett, og fikk kanpt nok puste med nesen, og det kjennes på kroppen at jeg har sittet på en stol litt vel lenge i går. Stivnet helt til... :/ Gleder meg til jeg skal prøve å sove litt igjen senere i dag ;)

Ha en fin fin lørdag. 5 uker igejn her ;) Høygravid og fyllesjuk følelse :P hoho

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143997939-var-p%C3%A5-julebord-i-g%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...