peanutts82 Skrevet 7. desember 2012 #1 Del Skrevet 7. desember 2012 er det alltid en klump, biter av klump?? eller kan den komme i ut-tynna versjon. har ikke sett noe til den men har ganske mye utvanna utflod. bytter truseinnlegg dagen lang. kan det være at den kommer ut slik?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143997885-slimpropp-utseende/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mon tro.. Skrevet 7. desember 2012 #2 Del Skrevet 7. desember 2012 Hola! Du, jeg visste f.eks ikke at min hadde gått, men den har gått litt og litt hver dag i en mnd, så alt går Jm sjekket me down there, og da hun sa det, så jeg ble ganske overrasket! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143997885-slimpropp-utseende/#findComment-144811857 Del på andre sider Flere delingsvalg…
LL♥10♥13♥ Skrevet 8. desember 2012 #3 Del Skrevet 8. desember 2012 En skikkelig geléklump... som en liten glassmanet:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143997885-slimpropp-utseende/#findComment-144812163 Del på andre sider Flere delingsvalg…
peanutts82 Skrevet 8. desember 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 8. desember 2012 Hola! Du, jeg visste f.eks ikke at min hadde gått, men den har gått litt og litt hver dag i en mnd, så alt går Jm sjekket me down there, og da hun sa det, så jeg ble ganske overrasket! ja men da så.... da kan jo det hende at den har gått / er på vei til å gå!!! syns det er merkelig at termindatoen er idag (lørdag) og ikke et eneste tegn. bortsett fra bekkenløsningen og vonde kynner av og til så har jeg null tegn til fødsel. har vært på nattåpent shopping to dager på rad, og var på middags besøk idag og kom hjem og vasket bade og støvsugde. satt på en vask, og rydda kjøkkenet. hengte opp klær og først nå har jeg satt meg ned. hallo i luken liksom... ser ikke ut som fødsel kommer med det første ihvertfall. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143997885-slimpropp-utseende/#findComment-144812165 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Squirrel79 Skrevet 8. desember 2012 #5 Del Skrevet 8. desember 2012 Hvis det er noen trøst så hadde jeg termin på tirsdag og har fortsatt ingen tegn til fødsel. Sånn var det sist også, og da kom mini en uke etter termin. Er bare å være tålmodig... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143997885-slimpropp-utseende/#findComment-144812314 Del på andre sider Flere delingsvalg…
iok med sønn <3 Skrevet 8. desember 2012 #6 Del Skrevet 8. desember 2012 Hola! Du, jeg visste f.eks ikke at min hadde gått, men den har gått litt og litt hver dag i en mnd, så alt går Jm sjekket me down there, og da hun sa det, så jeg ble ganske overrasket! ja men da så.... da kan jo det hende at den har gått / er på vei til å gå!!! syns det er merkelig at termindatoen er idag (lørdag) og ikke et eneste tegn. bortsett fra bekkenløsningen og vonde kynner av og til så har jeg null tegn til fødsel. har vært på nattåpent shopping to dager på rad, og var på middags besøk idag og kom hjem og vasket bade og støvsugde. satt på en vask, og rydda kjøkkenet. hengte opp klær og først nå har jeg satt meg ned. hallo i luken liksom... ser ikke ut som fødsel kommer med det første ihvertfall. Søte deg:) Skikkelig gira du nå på at ting skal skje Know the feeling! Eller jeg begynte ikke å vente me min før termin da, for jeg så jo for meg at jeg skulle gå over... Jeg var på kino på overtid, å bada i sjøen to ganger på overtid... Bada mandag kveld, og fødte torsdag kveld (Ble igangsatt 12 dager over). Men jeg kunne tenkt meg den ernergien din jeg. Skulle ha vaska å rydda litt her hjemme. Sender du meg litt? Har vært på julebord i går kveld å føler jeg skulle vært drita i går for å si det sånn... sovet 4 timer, super tørst, så er jeg jo pottetett å forkjøøøøølaaaaaa! Sku tro jeg hadde vært på en real fyllekule Jaja... legge seg igjen om litt, så kan mannen være oppe litt Lykke til. Mini kommer vel på onsdag 12.12.12 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143997885-slimpropp-utseende/#findComment-144812321 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mon tro.. Skrevet 8. desember 2012 #7 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Men jm sa til meg at det er lurt å gjøre dagligdagse ting, og legge seg i badekaret er bra. Du stresser kroppen ved å gjøre alt det du ikke er vant til å gjøre.. Så de komme ved at du slapper av . Derfor de fleste får maserier/ rier og fødsel starter om natten Endret 8. desember 2012 av Mon tro.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143997885-slimpropp-utseende/#findComment-144812972 Del på andre sider Flere delingsvalg…
peanutts82 Skrevet 8. desember 2012 Forfatter #8 Del Skrevet 8. desember 2012 Hola! Du, jeg visste f.eks ikke at min hadde gått, men den har gått litt og litt hver dag i en mnd, så alt går Jm sjekket me down there, og da hun sa det, så jeg ble ganske overrasket! ja men da så.... da kan jo det hende at den har gått / er på vei til å gå!!! syns det er merkelig at termindatoen er idag (lørdag) og ikke et eneste tegn. bortsett fra bekkenløsningen og vonde kynner av og til så har jeg null tegn til fødsel. har vært på nattåpent shopping to dager på rad, og var på middags besøk idag og kom hjem og vasket bade og støvsugde. satt på en vask, og rydda kjøkkenet. hengte opp klær og først nå har jeg satt meg ned. hallo i luken liksom... ser ikke ut som fødsel kommer med det første ihvertfall. Søte deg:) Skikkelig gira du nå på at ting skal skje Know the feeling! Eller jeg begynte ikke å vente me min før termin da, for jeg så jo for meg at jeg skulle gå over... Jeg var på kino på overtid, å bada i sjøen to ganger på overtid... Bada mandag kveld, og fødte torsdag kveld (Ble igangsatt 12 dager over). Men jeg kunne tenkt meg den ernergien din jeg. Skulle ha vaska å rydda litt her hjemme. Sender du meg litt? Har vært på julebord i går kveld å føler jeg skulle vært drita i går for å si det sånn... sovet 4 timer, super tørst, så er jeg jo pottetett å forkjøøøøølaaaaaa! Sku tro jeg hadde vært på en real fyllekule Jaja... legge seg igjen om litt, så kan mannen være oppe litt Lykke til. Mini kommer vel på onsdag 12.12.12 jøss så det er ikke så uvanlig å leve som vanlig helt frem til fødsel. ble litt redd igår jeg. idag også har jeg vært å handlet og gjort istand huset. laget pizza. from scratch. pappa ankom fra bergen idag og lille søster har jo allerede vært her et par dager. og babyen sparker og ruller rundt som om jeg er 25 uker på vei. kan godt sende all min energi så jeg kan slappe av og vente på riene. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143997885-slimpropp-utseende/#findComment-144813890 Del på andre sider Flere delingsvalg…
peanutts82 Skrevet 8. desember 2012 Forfatter #9 Del Skrevet 8. desember 2012 Men jm sa til meg at det er lurt å gjøre dagligdagse ting, og legge seg i badekaret er bra. Du stresser kroppen ved å gjøre alt det du ikke er vant til å gjøre.. Så de komme ved at du slapper av . Derfor de fleste får maserier/ rier og fødsel starter om natten da kan jeg prøve badekaret senere ikveld da. om det hjelper med å bringe rier. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143997885-slimpropp-utseende/#findComment-144813900 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mon tro.. Skrevet 8. desember 2012 #10 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Hola! Du, jeg visste f.eks ikke at min hadde gått, men den har gått litt og litt hver dag i en mnd, så alt går Jm sjekket me down there, og da hun sa det, så jeg ble ganske overrasket! ja men da så.... da kan jo det hende at den har gått / er på vei til å gå!!! syns det er merkelig at termindatoen er idag (lørdag) og ikke et eneste tegn. bortsett fra bekkenløsningen og vonde kynner av og til så har jeg null tegn til fødsel. har vært på nattåpent shopping to dager på rad, og var på middags besøk idag og kom hjem og vasket bade og støvsugde. satt på en vask, og rydda kjøkkenet. hengte opp klær og først nå har jeg satt meg ned. hallo i luken liksom... ser ikke ut som fødsel kommer med det første ihvertfall. Søte deg:) Skikkelig gira du nå på at ting skal skje Know the feeling! Eller jeg begynte ikke å vente me min før termin da, for jeg så jo for meg at jeg skulle gå over... Jeg var på kino på overtid, å bada i sjøen to ganger på overtid... Bada mandag kveld, og fødte torsdag kveld (Ble igangsatt 12 dager over). Men jeg kunne tenkt meg den ernergien din jeg. Skulle ha vaska å rydda litt her hjemme. Sender du meg litt? Har vært på julebord i går kveld å føler jeg skulle vært drita i går for å si det sånn... sovet 4 timer, super tørst, så er jeg jo pottetett å forkjøøøøølaaaaaa! Sku tro jeg hadde vært på en real fyllekule Jaja... legge seg igjen om litt, så kan mannen være oppe litt Lykke til. Mini kommer vel på onsdag 12.12.12 jøss så det er ikke så uvanlig å leve som vanlig helt frem til fødsel. ble litt redd igår jeg. idag også har jeg vært å handlet og gjort istand huset. laget pizza. from scratch. pappa ankom fra bergen idag og lille søster har jo allerede vært her et par dager. og babyen sparker og ruller rundt som om jeg er 25 uker på vei. kan godt sende all min energi så jeg kan slappe av og vente på riene. Hola! Du, jeg visste f.eks ikke at min hadde gått, men den har gått litt og litt hver dag i en mnd, så alt går Jm sjekket me down there, og da hun sa det, så jeg ble ganske overrasket! ja men da så.... da kan jo det hende at den har gått / er på vei til å gå!!! syns det er merkelig at termindatoen er idag (lørdag) og ikke et eneste tegn. bortsett fra bekkenløsningen og vonde kynner av og til så har jeg null tegn til fødsel. har vært på nattåpent shopping to dager på rad, og var på middags besøk idag og kom hjem og vasket bade og støvsugde. satt på en vask, og rydda kjøkkenet. hengte opp klær og først nå har jeg satt meg ned. hallo i luken liksom... ser ikke ut som fødsel kommer med det første ihvertfall. Søte deg:) Skikkelig gira du nå på at ting skal skje Know the feeling! Eller jeg begynte ikke å vente me min før termin da, for jeg så jo for meg at jeg skulle gå over... Jeg var på kino på overtid, å bada i sjøen to ganger på overtid... Bada mandag kveld, og fødte torsdag kveld (Ble igangsatt 12 dager over). Men jeg kunne tenkt meg den ernergien din jeg. Skulle ha vaska å rydda litt her hjemme. Sender du meg litt? Har vært på julebord i går kveld å føler jeg skulle vært drita i går for å si det sånn... sovet 4 timer, super tørst, så er jeg jo pottetett å forkjøøøøølaaaaaa! Sku tro jeg hadde vært på en real fyllekule Jaja... legge seg igjen om litt, så kan mannen være oppe litt Lykke til. Mini kommer vel på onsdag 12.12.12 jøss så det er ikke så uvanlig å leve som vanlig helt frem til fødsel. ble litt redd igår jeg. idag også har jeg vært å handlet og gjort istand huset. laget pizza. from scratch. pappa ankom fra bergen idag og lille søster har jo allerede vært her et par dager. og babyen sparker og ruller rundt som om jeg er 25 uker på vei. kan godt sende all min energi så jeg kan slappe av og vente på riene. Frekk? Gjøre dagligdagse ting er en ting , men her sies jo at at man tilfrer eksta gåturer osv, for å få fortgang.. Eg klarer ikke gjøre alle dagligdagse ting lengre Endret 8. desember 2012 av Mon tro.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143997885-slimpropp-utseende/#findComment-144813955 Del på andre sider Flere delingsvalg…
peanutts82 Skrevet 8. desember 2012 Forfatter #11 Del Skrevet 8. desember 2012 Hola! Du, jeg visste f.eks ikke at min hadde gått, men den har gått litt og litt hver dag i en mnd, så alt går Jm sjekket me down there, og da hun sa det, så jeg ble ganske overrasket! ja men da så.... da kan jo det hende at den har gått / er på vei til å gå!!! syns det er merkelig at termindatoen er idag (lørdag) og ikke et eneste tegn. bortsett fra bekkenløsningen og vonde kynner av og til så har jeg null tegn til fødsel. har vært på nattåpent shopping to dager på rad, og var på middags besøk idag og kom hjem og vasket bade og støvsugde. satt på en vask, og rydda kjøkkenet. hengte opp klær og først nå har jeg satt meg ned. hallo i luken liksom... ser ikke ut som fødsel kommer med det første ihvertfall. Søte deg:) Skikkelig gira du nå på at ting skal skje Know the feeling! Eller jeg begynte ikke å vente me min før termin da, for jeg så jo for meg at jeg skulle gå over... Jeg var på kino på overtid, å bada i sjøen to ganger på overtid... Bada mandag kveld, og fødte torsdag kveld (Ble igangsatt 12 dager over). Men jeg kunne tenkt meg den ernergien din jeg. Skulle ha vaska å rydda litt her hjemme. Sender du meg litt? Har vært på julebord i går kveld å føler jeg skulle vært drita i går for å si det sånn... sovet 4 timer, super tørst, så er jeg jo pottetett å forkjøøøøølaaaaaa! Sku tro jeg hadde vært på en real fyllekule Jaja... legge seg igjen om litt, så kan mannen være oppe litt Lykke til. Mini kommer vel på onsdag 12.12.12 jøss så det er ikke så uvanlig å leve som vanlig helt frem til fødsel. ble litt redd igår jeg. idag også har jeg vært å handlet og gjort istand huset. laget pizza. from scratch. pappa ankom fra bergen idag og lille søster har jo allerede vært her et par dager. og babyen sparker og ruller rundt som om jeg er 25 uker på vei. kan godt sende all min energi så jeg kan slappe av og vente på riene. Hola! Du, jeg visste f.eks ikke at min hadde gått, men den har gått litt og litt hver dag i en mnd, så alt går Jm sjekket me down there, og da hun sa det, så jeg ble ganske overrasket! ja men da så.... da kan jo det hende at den har gått / er på vei til å gå!!! syns det er merkelig at termindatoen er idag (lørdag) og ikke et eneste tegn. bortsett fra bekkenløsningen og vonde kynner av og til så har jeg null tegn til fødsel. har vært på nattåpent shopping to dager på rad, og var på middags besøk idag og kom hjem og vasket bade og støvsugde. satt på en vask, og rydda kjøkkenet. hengte opp klær og først nå har jeg satt meg ned. hallo i luken liksom... ser ikke ut som fødsel kommer med det første ihvertfall. Søte deg:) Skikkelig gira du nå på at ting skal skje Know the feeling! Eller jeg begynte ikke å vente me min før termin da, for jeg så jo for meg at jeg skulle gå over... Jeg var på kino på overtid, å bada i sjøen to ganger på overtid... Bada mandag kveld, og fødte torsdag kveld (Ble igangsatt 12 dager over). Men jeg kunne tenkt meg den ernergien din jeg. Skulle ha vaska å rydda litt her hjemme. Sender du meg litt? Har vært på julebord i går kveld å føler jeg skulle vært drita i går for å si det sånn... sovet 4 timer, super tørst, så er jeg jo pottetett å forkjøøøøølaaaaaa! Sku tro jeg hadde vært på en real fyllekule Jaja... legge seg igjen om litt, så kan mannen være oppe litt Lykke til. Mini kommer vel på onsdag 12.12.12 jøss så det er ikke så uvanlig å leve som vanlig helt frem til fødsel. ble litt redd igår jeg. idag også har jeg vært å handlet og gjort istand huset. laget pizza. from scratch. pappa ankom fra bergen idag og lille søster har jo allerede vært her et par dager. og babyen sparker og ruller rundt som om jeg er 25 uker på vei. kan godt sende all min energi så jeg kan slappe av og vente på riene. Frekk? Gjøre dagligdagse ting er en ting , men her sies jo at at man tilfrer eksta gåturer osv, for å få fortgang.. Eg klarer ikke gjøre alle dagligdagse ting lengre ja men når jeg går på tur så låser bekkenet seg. da må jeg ligge på sofaen resten av dagen. og shopping på nattåpent.. kvalifiseres det ikke som "gå på tur"???? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143997885-slimpropp-utseende/#findComment-144814164 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happypregnant Skrevet 9. desember 2012 #12 Del Skrevet 9. desember 2012 8 dager på overtid her og ingen tegn til fødsel. Var på overtidskontroll på fredag og ble strippet. Fortsatt ingen tegn til fødsel. Kom litt slimklumper i går,så det var vell litt av skimproppen.. Begynner å bli utålmodig nå.. Vasker,rydder,baker og går turer men dagene går ikke.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143997885-slimpropp-utseende/#findComment-144815661 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 9. desember 2012 #13 Del Skrevet 9. desember 2012 min kom som blodig slim over 5-6 dager.. men betydelig større merngde dagen før fødsel:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143997885-slimpropp-utseende/#findComment-144816871 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå