Gå til innhold

Noen som har tatovering for barnet/barna sitt/sine? :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal tatovere meg i Februar. Har ganske mange fra før, men dette er jo en jeg gleder meg veldig til. Den betyr mye og skal stå for datteren min.

Det jeg lurer på er, hva har dere tatt?

Trenger litt inspirasjon :))

Anonym poster: 7c6bc873a46e613df0c606aa3d717a7a

Fortsetter under...

Skrevet

Nei, tenker på at jeg må ha det hele livet,har heller et smykke med navnet til gutten min på som kommer i Februar:)

Skrevet

Nei, jeg har det ikke, men har veldig lyst på.

Ikke med navn eller fødselsdato til barna da, det synes selv jeg er harry (og jeg er ganske harry ;)).

Jeg har lyst til å tatovere på meg et "armbånd" og flette et symbol for hver unge inn i mønsteret.

Anonym poster: bc5bd44ea44ee5f95556fe925271807f

Skrevet

Da er nok jeg mega harry ;) har guttungens navn + fødselsdato under en prestekrage :) jeg eeeelsker den! Skal ta en sommerfugler også for jentungen, høre om de kan få det til å se ut som om den skal til å lande på blomsten ( hennes navn + dato ved den ) :)

Skrevet

Har navnet til eldste mi fra nakken og nedover ryggraden... Ganske langt navn, så da er jeg harry også;)

Gjest Julia1984
Skrevet

Har navnet til eldste mi fra nakken og nedover ryggraden... Ganske langt navn, så da er jeg harry også;)

Ja, det er du. Tenker den tatoveringen er ekstra pen når du er 60 år, datteren en voksen kvinne og lever sitt eget liv!!

Annonse

Skrevet

Har navnene og fødselsdatoer på ribbebeina. Synes ikke det er harry da, men! :P Har en klassisk skrift så.

Anonym poster: fc22791bc30f8c21ba9b753af65477ca

Skrevet

hihi, tipper barnet synes det er stas når det er 16 år og er med mamma i syden, kanskje han har med seg kjæresten, og moren har navnet hans over hele kroppen.. :P

Anonym poster: a46d57883c48afcdc235d119711551ec

Skrevet

Jeg synes navn og datoer er Harry, men kunne egentlig tenkt meg å tatovere fotavtrykket til babyen min...

Anonym poster: 411eef3b28128203389aa99b69756c88

Skrevet

Jeg skal tatovere meg i Februar. Har ganske mange fra før, men dette er jo en jeg gleder meg veldig til. Den betyr mye og skal stå for datteren min.

Det jeg lurer på er, hva har dere tatt?

Trenger litt inspirasjon :))

Sjekk ut electric linda. Hun er helt råååå på portretter, ser helt realistisk ut. Jeg tenker mye på portrett med feks en fin ramme rundt, med litt ornamenter, blomster etc.

Skrevet

Spurte etter inspirasjon jeg, ikke nedlatende kommentarer :P Bare fordi dere er kjedelige må vi andre få lov til å gjøre hva vi vil med kroppen?

Jeg for min del hadde ikke synes det var teit om mamma hadde navnet mitt på seg noe sted, det er jo bare koselig. Barna dine har du jo resten av livet uansett.

Skrevet

Jeg har navnet på eldste barnet på foten, altså et sted som er dekket med sko/sokker mesteparten av tiden ;-)

Det eneste jeg angrer på med det er at, nå som vi har fått et barn til, så må jeg tatovere navnet til minsten på den andre foten.. Det gjorde voooooondt! :P

Skrevet

Har navnene på barna mine på underarmen og med noe linjer som skal forestille bølger i tukis :D

Og ja, jeg driter i om det er HARRY... barna har jeg resten av livet uansett! Og når jeg er 60 år, så er det mange andre som har tattiser også.

Annonse

Skrevet

Jeg har barnas fødselsdato i romertall på ryggen. :)

Skrevet

Mamma er 51 og tatoverte mitt og søskene mine sitt navn i hvert vårt hjerte med noe dill dall..husker ikke når hun gjorde det, men det kan ikke være lengre enn 3 år siden....jeg syns ikke det er flaut/harry osv...bryr meg ikke om det, for det er så vanlig.

Jeg har lyst å ta et ordtak om småen, men jeg har ikke funnet noe hittil :)

Skrevet

Jeg har navnet med ganske liten diskre skrift på håndleddet, ikke dato

Skrevet

Jeg har tatovert "You can never disappoint me" på siden av ryggen.

Anonym poster: e2b700e4e2f7e72250aff10c604b5212

Skrevet

Romertall på leggen og stjernetegn på håndleddet. Har 10 andre og, så det er ikke det første folk ser for si det sånn ;) Personlig liker jeg ikke store tattiser med navn,men det er meg.

Masse fine ting og plasser å ta de.

Skrevet

jeg har en lotusblomst med pent mønster rundt nede på foten og i blandt all pynten har jeg initialene og fødselsdatoen, enkelt og diskret og veldig fint :) valgte lotus som for meg står for en ny begynnelse. (nytt liv ) :)

Skrevet

Om jeg noen gang skal skaffe meg en tatovering vil jeg ikke tatovere navn eller dato. I stede vil jeg nok tatovere noe som symboliserer barna mine :)

Tviler på at det blir noen tatovering. Er ganske pysete av meg når det gjelder sprøyter og jeg sliter med tanken på min 70 år gamle kropp med tatovering :P

Skrevet

Nei, tenker på at jeg må ha det hele livet,har heller et smykke med navnet til gutten min på som kommer i Februar:)

Du skal jo være mamma for evig og alltid..hva er da så ille med å ha en tatovering som skal vare kun et liv?

Anonym poster: ebfa29e4275e234fb58fc507f5e04f26

Skrevet

Fordi det passer ikke når man er i 50 års alderen,kult når man er ung,men kan hende man angrer når man blir eldre,så bedre med et smykke da, har det for evig også,hvis du tar godt være på det :)

Gjest cunning stunts
Skrevet

Nei, men jeg har diverse PÅ barnet mitt.

Skrevet

Ja, det er du. Tenker den tatoveringen er ekstra pen når du er 60 år, datteren en voksen kvinne og lever sitt eget liv!!

Tror det skal gå bra;) Hehe, hun er barnet mitt selv om hun er voksen og når jeg er 60 flasher jeg nok ikke kroppen såååå mye at det blir noen krise;)

Gjest Flora med nr 3 <3
Skrevet

Jeg har 3 stjerner på underarmen som symboliserer barna. Og så skal jeg ta halfsleeve med motiv som symboliserer barna.

Har planlagt sleeven i flere år. Og nå skal vi ikke ha flere barn så da er det bare å kjøre på!

Har ikke navn eller datoer med. Men det er ikke fordi jeg synes det er harry!

Ellers så har jeg ganske mange (og store)tattoos på min kjære kropp :P

Hyggelig å ha noe å se tilbake på når man blir gammel, minner fra hver tattis og dens betydning.

Mannen her er også rimelig tatovert. Og har en stor på brystkassa som sumboliserer foreldre/barn :)

Det er to drager, en hanne og en hunne som er slynget rundt hverandre. Og sammen holder de rundt et lysende drage-egg. Veldig flott!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...