jentene på haugen Skrevet 7. desember 2012 #1 Skrevet 7. desember 2012 Nå ar jeg prøvd noen dager, men finner ikke hjertelyden til mine to engler. Er bare 9+1 i dag og vet det kan være tidlig.. Men har jo hørt om mange som finner den rundt uke 9. Er det bare jeg som er uttålmodig? Hørte hjertelyden på ultralyd 7+4 så den skal være sterk og fin på begge to.
Mammatil2+lillespire<3 Skrevet 7. desember 2012 #2 Skrevet 7. desember 2012 Dopler er skummelt... Er så mange som blir redde når de ikke finner hjertelyden... Men for de som har vært hos jordmor. Så vet dere atdelv de har vanskeligheter med å finne .... Og de har gjort det noen hundre (tusne) ganger... Er selv 9+5 i dag, var hos jordmor da jeg var 9+1. Og hun sa at hun ikke gidda leite engang, for det var så tidlig at vi jille ikke finne den... Nå har jo jeg "bare" 1 inni dær, mn er sikkert like vansklig på deg...
jentene på haugen Skrevet 7. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2012 Ja det er litt skummelt. Angrer litt på at jeg fikk dem egenlitg. Var veldig rolig etter UL og jeg hørte lyden av dem begge. Men nå blir jeg litt nervøs igjen. Skal til privat Ul når jeg er i uke 11. Så får vel vente til det.
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 7. desember 2012 #4 Skrevet 7. desember 2012 Når jeg gikk med førstemann ville ikke jordmør lytte før uke 16, for da var sjansen stor for å finne den:) Så ikke stress med det, det skaper bare redsel og frustrasjon.
Mammatil2+lillespire<3 Skrevet 7. desember 2012 #5 Skrevet 7. desember 2012 Ja, legg bort det Dopler apparatet det er altfor tidlig å klare å finne det selv, når jordmoren min ikke gidda å prøve engang... Og hun har gjort det noen ganger
stch85 Skrevet 7. desember 2012 #6 Skrevet 7. desember 2012 er det ikke veldig tidlig? husker ikke akkurat når jeg klarte å høre, men var ihvertfll etter uke 12
Februargullet2013 Skrevet 7. desember 2012 #7 Skrevet 7. desember 2012 er nok litt tidlig også,kan ikke høre med den før uke 12
jentene på haugen Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #8 Skrevet 10. desember 2012 Klarte ikke å legge den vekk, og i går fant jeg den endelig. Har ikke prøvd siden fredag, men i går kveld hørte vi den vakreste lyden som finnes. Den var sterk og klar :=) jippiii Var i går 9+3
Snellamedto Skrevet 10. desember 2012 #9 Skrevet 10. desember 2012 Jeg finner heller ikke, men vet jo det er kjempetidlig. Er 9+5 i dag. Meget oppmuntrende at du klarer jentene på haugen, da kanskje jeg finner den snart og! Vil vil vil! :-) Skal til legen om en uke (10+6) og har ingen tro på at han kommer til å prøve å finne den, sist ville han ikke prøve før etter uke 16 :-/
jentene på haugen Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #10 Skrevet 10. desember 2012 Jeg finner heller ikke, men vet jo det er kjempetidlig. Er 9+5 i dag. Meget oppmuntrende at du klarer jentene på haugen, da kanskje jeg finner den snart og! Vil vil vil! :-) Skal til legen om en uke (10+6) og har ingen tro på at han kommer til å prøve å finne den, sist ville han ikke prøve før etter uke 16 :-/ Jeg måtte litt lengre opp enn først antatt. Jeg tok doplen en cm høyere enn trusekanten(hårfeste) måtte holde den i ro en stund før den begynte å få utslag. MEN du hører det virkelig godt når du først finner den Nydelig lyd. Tok den opp på iphonen og hører på den igjen og igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå