Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det fortsatt selges ferdigblandet mme fra småfolk/babysemp?

Eldste var flaskebarn og drakk småfolk og så skiftet de til navnet Semp. Denne gangen har jeg fått til ammingen, men har fått klarsignal fra HS til å gi flaske på kvelden. (Han våkner ofte på natten, 4,5mnd) Men jeg finner ikke andre ferdigblandinger enn Hipp og Nan.

I morgen skal jeg på vennindemiddag, tenkte det var lettest for barnevakten (mamma) å ha en ferdigblandet kartong hun bare kan varme opp! Jeg har forsøkt Nan, men da kastet han opp, jeg har selv blandet småfolk til han, dette har gått bra! Prøvde ferdigblandet Hipp i går, men det ville han ikke ha i det hele tatt!

Ble dette innlegget forståelig? Hihi ammesurrehue, det er meg! Blir nok ikke lange middagen på meg i morgen, men deilig å komme seg bittelitt ut! Ha på meg klær uten gulp osv. ;) Bla bla bla bla ;p

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143997811-ferdigblandet-mme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om det fins, førstemann her var flaskebarn, og vi brukte Nan. Andremann blir ammet, og han krever mye mat, så nå når han er blitt 4mnd, så er vi begynt med fast føde.

Hvis ammebarn strenger mer mat etter 4mnd, så skal man helst begynne med fast føde enn mme.

Men uansett.. kan ikke du bare ha ferdig kokt vann ferdig oppmålt på en flaske og ferdig oppmålt pulver i en liten beholder, så kan din mor sette flasken med vann direkte i mikroen, og helle over ferdig oppmålt pulver i flasken? :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...