tutteline <3 Skrevet 7. desember 2012 #1 Skrevet 7. desember 2012 har så utrolig mye falske rier, livmoren står i spenn omtrennt hele tiden, untatt når jeg har ligge stille lenge..... noen som har noe tips om hva som kan hjelpe? er 20 uker på vei
doble Skrevet 7. desember 2012 #2 Skrevet 7. desember 2012 Uff.. det er slitsomt da. Husker jeg hadde mye sånne forrige svangerskap. Vet ikke om noe annet som fungerer, enn å ta det med ro, og unngå brå bevegelser. Men det er jo ikke så lett å få til hele tiden;)
tutteline <3 Skrevet 7. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2012 nei de kommer jo omtrent bare jeg beveger meg,og hver gang jeg spiser f.eks....håper det går over, kan ikke ligge på sofaen til april mnd ;-)
Gjest AnneS Skrevet 7. desember 2012 #4 Skrevet 7. desember 2012 Jeg får dem også ofte, og det er nok dessverre lite å gjøre med, annet enn å holde seg i ro. For meg har det blitt verre og verre for hvert svangerskap og lenger ut i svangerskapet jeg kom :s
4Hjerter Skrevet 11. desember 2012 #5 Skrevet 11. desember 2012 Har ingen råd desverre. Forrige svangerskap ble jeg sykemeldt og beordret til å ligge i ro siste 20 ukene... håper du slipper det! UTROLIG kjedelig å ligge hele tiden;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå