Gå til innhold

Svangerskapsforgiftning

Anbefalte innlegg

Noen her inne som har eller tidligere har hatt svangerskapsforgiftning?? Jeg har plutselig blitt veldig hoven i beina og det sammen med intens kvalme gjorde at jeg tok meg en tur til legen i dag! Der fikk jeg vite at jeg har masse vann i kroppen, har +1 på protein og lett forhøyet blodtrykk. Foreløpig er det ingenting alermerende, men jeg måtte følge med på hvordan det gikk videre og ta kontakt ved forandring! Skal tilbake mandag for å ta nye prøver. Har også blitt sykemeldt tom julaften og må hvile og drikke masse fremover. Lurer på hvordan det har forløpet med andre som har hatt det og hvor skummelt dette egentlig er. Syns jo at det var litt skummelt selv om det ikke er konstatert enda, men vil helst at det går tilbake før det får utviklet seg!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143997757-svangerskapsforgiftning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk påvist begynnende svangerskapsforgiftning med nr 2. Var hos jordmor 7 dager over termin. Urinen gav utslag og jeg hadde fått mye vann i kroppen ( 3 kg på en uke) og ble sendt på føden og lagt inn. Blodtrykket husker jeg ikke, er over 5 år siden... De sjekket urinen min hele natten igjennom. Ble satt i gang dagen etter... men det var ikke alvorlig grad heldigvis. Nå venter jeg nr 3, håper jeg slipper noe nå, men en vet aldri... Fått litt vann i kroppen nå, er i uke 35 på søndag. Håper det går bra med deg også fremover. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...