Gå til innhold

Sidepupp - ok eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt en svart kjole fra H&M, kort fremme og lang bak. Gjennomsiktig stoff på ryggen - fra DIVIDED og kostet 149,- (kanskje noen vet hvilken jeg mener). Selve skjørtet er gjennomsiktig, men det er ett kort miniskjørt under så man ser ikke helt gjennom. Kjolen bak går ned til gulvet og fremme rekker rett over knærnene hvis jeg husker rett nå.

Kjolen er finest uten BH, men jeg får jo sånn sidepupp i den. Vil ikke ha svart eller hudfarget BH under. Jeg har jo tape, men den løfter ikke puppene noe særlig - finnes det en som pusher greit opp? For da blir det mindre sidepup. For å kunne gå uten å vise ingenting på siden må det silikon til eller gå opp en str, men da blir den for stor alle andre steder.

Skal gå å se i butikken om sånne skåler fungerer. Aner ikke hva de heter, de har verken stropper eller noe, men hvis ikke så vet jeg ikke hvordan andre vil reagere hvis jeg velger å droppe noe under.

Det ser jo fint ut fremme, og hadde jeg vært i utlandet hadde jeg glatt gjort det :-)

http://www.seher.no/906347/na-er-det-in-a-vise-puppene

Anonym poster: 2dc7239693b95e0c551de6b8dd92f391

Skrevet

Helt ok:) Har sidepupp selv i festlige lag titt og ofte;)

Skrevet

Tror du må vurdere det utifra hvem du skal på julebord med, er det jobben så ville jeg ikke gått sånn. :)

Skrevet

Skal feire jul med svigers

Anonym poster: 57d470b7a5668c70de0305ca8b423710

Skrevet

Det er aldri pent uten bh, så jeg ville lett etter en bh som fungerer under.

Anonym poster: c2d35b98051f2d0694143f13afbe6c5c

Skrevet

Har du tenkt å gå sånn på f.eks et julebort?

Du vil jo bli kveldens snakkis, og ikke på en positiv måte ;)

Sett på deg en bh eller en trang singlet under!

Jeg har fine pupper selv jeg om jeg må få si det, strutter og peker rett frem, men jeg hadde ikke gått med de løse altså, vi er ikke hollywood-stjerner på den røde løperen..

Anonym poster: a8a2273cd6d65e610b2a31654392c74d

Skrevet

sidepupp er ALDRI pent! ingen har så fine pupper at det er pent, det kan jeg nesten si for sikkert.

Anonym poster: f614550ac8468bae5481d69f19f21d8c

Skrevet

Jeg syntes det ser harry ut med sidepupp og ville da heller snakket med en som har peil. Vet om mange som bruker puppeteip på stoff for å skjule.

Anonym poster: e4c57151d6c5b9ebd5b03ee9f1b10519

Skrevet

Ville tatt på BH eller singlet under. Ikke fint å vise for mye, spesielt om du er i et forhold og skal til svigers!

Skrevet

Jeg har enda aldri sett noen som har fin sidepupp, og heller ingen som kler haremsbukse. Men, bevares, det kan nok finnes. Eller ikke.

Skrevet

Har du planer om å gå sånn på julaften med familien liksom? :P

Skrevet

Singlet ødelegger hele meningen med kjolen så det må i tilfelle bli BH, men når jeg tenker etter så mener jeg på å ha sett for noen år siden BHer hvor den delen som går over ryggen er blank?

Kanskje jeg finner en sånn :-)

Skrevet

Hehehe, synes jeg ser svigerfaren din sitter og sikler bort på puppen din ;)

Du kan ikke seriøst mene at du skal gå og dingle med puppene løse på den måten når du feirer jul med svigerforeldrene dine?

En ting er hva stjernene gjør for å få oppmerksomhet på den røde løperen altså, man gjør ikke det samme i et familieselskap!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hvis du er så liten og nett at du vurderer å gå med kjole og ditto sidepupp, så er du nok liten og nett nok til å finne en bh som kan holde de oppe og inne ;)

Skrevet

Jeg syns i utgangspunktet det er litt for dristig både på julebord og vertfall hos svigers, men viss du vil gå slik så sørg for guds skyld for en god tape som holder kjolen på plass slik det ikke blir pupper på ville veier :P

Skrevet

Det er jo ikke hi som svarte det med svigers..?

Skrevet

Har aldri bh på... Og det er fint uten ja:) Eier en bh men den er gjemt bak i skapet;)

Skrevet

Singlet ødelegger hele meningen med kjolen så det må i tilfelle bli BH, men når jeg tenker etter så mener jeg på å ha sett for noen år siden BHer hvor den delen som går over ryggen er blank?

Kanskje jeg finner en sånn :-)

http://t.kk.no/871763/bh-en-som-berger-sommerkjolen

Skrevet

NEI! Spesielt ikke utenfor soveromsdøren eller sammen med svigerser!

Skrevet

Nei, vet dere hva.. Jeg har prøvd den for fort sist.. Ryggen er ikke gjennomsiktig - kun på siden så da blir det BH :-)))

Svigers er ikke noe høytidelig - på ingen frekk måte - men det er folk som liker å pynte seg, flinke å kle seg, følger med på trender osv og hud er lov å vise (selvfølgelig til en viss grad), men jeg liker ikke å vise meg frem - har nok mye med selvtilliten min å gjøre.

Men nå trenger jeg ikke å tenke mer på det.

Skrevet

Den eldste mannen som skal være der er under 40. Ingen hadde reagert om svigersøsteren min hadde kommet sånn, men tenker at siden jeg ikke pleier å vise noe særlig ville nok blitt godt lagt merke til.

Selv hadde jeg ikke reagert om noen på på byen eller julebordet vårt hadde kommet med en sånn:

http://www.abcnyheter.no/files/imagecache/galleria_slide_wide/blaa.jpg

Synes ikke det gjør så mye utav seg, men tørr likevel ikke selv :-P

Skrevet

Skjønner fremdeles ikke greia jeg da, du kunne ikke gå med bh fordi du trodde kjolen var gjennomsiktig bak?

Om jeg går i en gjennomsiktig bluse har jeg da alltid bh eller singlet under ;)

Men nå ble det jo ingen problemstilling likevel da, så kos deg i kjolen din hos svigers :)

Skrevet

Skjønner fremdeles ikke greia jeg da, du kunne ikke gå med bh fordi du trodde kjolen var gjennomsiktig bak?

Om jeg går i en gjennomsiktig bluse har jeg da alltid bh eller singlet under wink.png

Men nå ble det jo ingen problemstilling likevel da, så kos deg i kjolen din hos svigers smile.png

Bruker BH under ting som er gjennomsiktig foran, men har topper/kjoler i loose fit som har bar rygg eller i gjennomsiktig stoff hvor jeg ikke får noe sidepupp fordi stoffet fremme går slik at det ikke blir sånn - da kan jeg droppe BH og bare ha teip :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...