Gå til innhold

Noen andre med sæææær dilla??

Stolt-mamma-til-to-troll

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Hehe, spesiellt:)

Ikke noen unormal dilla her.. Men har fått hekta på baconost på tube, kan spise alt jeg kommer over av det...:-/ og jeg likte ikke engang lukta av det tidligere:-p

Rart hva de gravidhormonene gjør med kroppen;)

Ikke fått noen diller enda, men med første måtte jeg alltid smake på såpen jeg hadde i oppvaskmaskinen og når jeg ventet tvillingene (som ble født i april i år) hadde jeg konstant trang etter sjøvann, var nede i havnen her og fikk med meg en ti-liters bøtte som jeg hadde stående på vaskerommet og så tok jeg meg ett par spiseskjeer hver dag. Håper egentlig jeg ikke får noen diller denne gangen, men er nå bare 10 uker på vei:)

Annonse

• 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Jeg hadde dilla på å tygge skumgummi, tygge på det til det ble fuktig og så spytte ut igjen, samboeren min var avsted og kjøpte en hel madrass til meg for jeg ødela den vi hadde helt med å rive av biter... Lukten av nylagt asfalt var fantastisk, fikk et glass med asfalt i av en som jobbet på veien.. lakris og lav som vokser på stein var og helt fantastisk :D Utrolig hva men finner på :D Leverpostei har vært helt forferdelig å spise under begge svangerskapene mine....

• 1 måned senere...
  • 11 måneder senere...
Gjest Angelstath

Jeg er ikke riktig i hue ellers... men salt, på alt! Unngå alt søtt. Når sambo har vært å trent...(blir litt kvalm av tanken, men der og da - himmelsk!!)...da klarer jeg ikke å holde meg unna! Sniker meg inn for en "klem"...må liksom bare sleike litt på han!!

Jeg er offisielt boinkers i hue av hormoner :s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...