Gå til innhold

Noen andre våkne sjeler her?

Anbefalte innlegg

Er en av de som enda ikke har stått opp midt på natten, uansett egentlig.

Men nå i natt var jeg dårlig sulten, og måtte ty til litt mat altså :)

Skal til min første akupunktur time i dag, så er ganske spent, kanskje derfor jeg er litt sånn rar i kroppen!.

Endret av Mon tro..
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143997609-noen-andre-v%C3%A5kne-sjeler-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jupp, våken her og! Tror jeg har svake rier, og prøver å ta tia på de, men foreløpig veldig uregelmessig.. Blir usikker på om det er maserier/modningsrier, det starta ihvertfall under håndballkampen ikveld, og kommet og gått litt :) Tror jeg må stå opp å få i meg ei brødskive jeg og! Er du langt på vei da?

Godt du fikk sove igjen da ihvertfall :) Jeg lå våken til 9 imorres, riene kom med 20 minutters mellomrom, men eskalerte jo aldri.. Så det var bare lureri alt sammen :( Frustrerende! Men fikk meg et par timer på øyet på formiddagen da, og maseriene har jeg ikke kjent noe mere til! Hvordan gikk akupunkturen idag? :)

Æsj, krysser fingra for at du slipper unna da! Har ikke prøvd akupunktur nei, men skal på 40-ukers kontroll på tirsdag, og da skulle jordmor sette noen nåler! Håper jo å ha litt effekt av det under fødsel, selvom jeg ikke begynte med det tidligere :) Må ha trua!

Annonse

Æsj, krysser fingra for at du slipper unna da! Har ikke prøvd akupunktur nei, men skal på 40-ukers kontroll på tirsdag, og da skulle jordmor sette noen nåler! Håper jo å ha litt effekt av det under fødsel, selvom jeg ikke begynte med det tidligere :) Må ha trua!

Men det er mange som ikke vil sette modningsakupunktur før uke 39,så det kan jo være veldig positivt å sette noen nåler, gjøre en metode hun mener vil hjelpe litt på da.

Jeg har troa!

Hun jm jeg var hos i dag, hadde satt nåler på ei tidligere i uken, og hun fødte dagen etter. Men alt kommer ann på alt, klart er man moden fra før, så går jo ting raskere :)

Er det førstemann?

Endret av Mon tro..

Nei, det har jo ikke vært snakk om å sette nåler før nå heller, så jeg bare stoler på at jordmor gjør det som er best for meg jeg :P Ble heller ikke sjekka for modning denne uka, det skulle gjøres neste uke det også.. Så spennende! Hører jo om fler som har innmari god effekt av det, så satser på at det gjelder oss også da ;) Det er min første ja! Der da? :)

Hei igjen, svarer ikke raskest, jeg fikk en heidundrende hodepine, må være etter akupunkturen, og mini var self våken i natt, så da ble det lite søvn.

Har en gutt som akkurat ble 2år, så det er litt travelt om dagen, og kvalitetstiden nytes :)

Jeg ble satt i gang forrige gang, og så jeg aner ikke om/når jeg har modningsrier, eller noen slags tegn, så jeg er jo på en måte som en førstegangs :)

Men i natt kjente jeg nada, noe som er så nedtur når natten før var helt motsatt :)

Endret av Mon tro..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...